draken en dinos |
Reageer ![]() |
Autheur | ||
tammie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 6409 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 25 November 2009 om 21:37 |
|
ik zoek haakpatronen van draken en dino's, die gratis zijn heb ik al bij links gevonden en vond er niet wat leuks bij zitten, maar ik heb paypal dus ben bereid ze te kopen, op ravelry heb ik ze ook al gevonden. dus misschien zijn er nog site's of bladen/boeken waar ze nog in staan.
|
||
![]() |
||
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
ik heb pas van een hobbydoosje drakenhaakpatronen gehad ze zal het vast niet erg vinden als ik ze naar jou stuur wilje je email even pmmen |
||
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
||
![]() |
||
Eugenie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
|
![]() ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
||
![]() |
||
Judy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 Juni 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1614 |
|
he, wat een leukerds Eugenie. Dank je wel! Niet dat ik op zoek ben naar nog meer mooie patronen, maar altijd leuk om even te kijken. |
||
groetjes,
geniet en leef in het hier en nu. |
||
![]() |
||
rittepetit ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 December 2008 Status: Offline Points: 4351 |
|
Halo Eugenie, bedankt voor de links, wat een schat aan patronen groetjes rita |
||
![]() |
||
tammie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 6409 |
|
ja die kon ik al. maar toch bedankt. |
||
![]() |
||
|
daar had ik toen ook om gevraagd, maar toch bedankt. |
||
![]() |
||
Dikky ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 28 November 2007 Status: Offline Points: 2403 |
|
Het zijn beslist niet allemaal draken en dino's maar wel fantastisch gehaakte beesten en nog gratis ook. Kijk maar eens op deze blog. Veel plezier ermee. |
||
Groetjes,
Dorine |
||
![]() |
||
|
zo die zijn zeker heel mooi, bedankt. |
||
![]() |
||
HennyZ ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 08 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 12 |
|
Ik heb via de blog van amigurumi Artist 2 maal een mail gestuurd en heel vriendelijk gevraagd om patronen maar ik krijg geen antwoord. Doe ik iets niet goed? Heeft iemand ervaring met het vragen van patronen via deze site?
|
||
Echte liefde krijg je van dieren
|
||
![]() |
||
vikike ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 05 Mei 2011 Status: Offline Points: 1402 |
|
|
||
![]() |
||
![]() |
||
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
|
gudrun was een tijd gestopt met het rondddelen van patronen, nadat een idioot ze wilde verkopen via MP, als je haar gewoon een nette mail stuurt het liefst in het Duits, dan even geduld en je krijgt het patroon toegezonden
|
||
lydia wijsbroek
|
||
![]() |
||
pippie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
|
Ik weet zo het mailadres niet meer, maar weet wel dat ik een fout maakte in het mailadres. Kijk even goed, ergens moeten volgens mij drie x een el staan of zoiets. Heb het nu even niet bij de hand.
|
||
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |