Pimpelmees |
Reageer ![]() |
Autheur | |
breijoke ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 15 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 528 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 12 April 2012 om 10:10 |
Heeft iemand al een pimpelmees gebreid? Ik begrijp de uitleg op blz 46 niet, rij 15.
Ik hoop dat iemand me kan helpen. |
|
![]() |
|
simonevv ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ik denk dat je even het boek erbij moet vermelden. wij weten wel een hoop maar de boeken kennen wij niet uit ons hoofd.
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
breijoke ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 15 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 528 |
Hoi Simone
De titel is 75 vogels bijen en vlinders zag dat er al eerder een topic over was, en dat er in de nederlandse versie fouten zitten, het probleem staat op blz 46 rij 15, groetjes Joke
|
|
![]() |
|
Wanda ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 December 2007 Status: Offline Points: 2280 |
er staat vanaf de 11e naald
alle oneven naalden averechts breien |
|
WANDA
![]() Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van |
|
![]() |
|
Pieuwie ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: haarlem Status: Offline Points: 9 |
Ha Breijoke,
Ik zit met hetzelfde probleem. Lijkt wel een andere taal die er staat. Ik zal hieronder de tekst opnemen die bij rij 15 staat... begin gk voor aan de opzetrand met 1e sokkenbreinld en A. neem 3 st van de einden van de A-rij en brei r en 9 st van de einden van de B-rij. Brei met 2 sokkenbreinaalden (2rsam, 1r, 2rasam) op 5st. Haal met 3e sokkenbreinld 9 st van einde B-rij en 3 st van A-rij en brei r. 27 st. Keer nu en werk in rijen met 4 sokkenbreinld. A is wit en B is blauw. Wat er tot nu toe gebreid is is 3 rijen wit en 11 rijen blauw, de voorkant en bovenkant van het hoofd. Als ik naar het plaatje kijk is de bedoeling van bovenstaande omschrijving om de zij en achterkant van het kopje te breien. Hoe je deze nu aan het al gebreide stukje moet zetten is mij een raadsel. Wie oh wie kan dit uitleggen??? Groet Polly
|
|
![]() |
|
Wanda ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 December 2007 Status: Offline Points: 2280 |
pieuwie
kijk even bij het welkomstmailtje van Magtelt van 16-2-2012, in het forum voorstellen, dan weet je precies hoe het hier werkt en dan kan ik je mijn beschrijving toesturen
|
|
WANDA
![]() Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van |
|
![]() |
|
Pieuwie ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: haarlem Status: Offline Points: 9 |
Wanda,
Ik heb mijn profiel aangepast. Als het goed is kan ik je uitleg nu ontvangen. Bedankt voor de moeite. Groet Polly |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |