geluksvogeltjes haken |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Autheur | ||||
Claire ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 04 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3049 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
[/QUOTE] Dank je wel Claire! Lang leve RAVELRY he ![]() [/QUOTE] Ja zo is dat, er zijn daar vele mooie gratis patronen. Dit vogeltje maakte ik 2 jaar geleden al ![]() |
||||
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen Dan zul je versteld staan Hoeveel een mens kan leren ![]() |
||||
![]() |
||||
wikkie ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 16 December 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 862 |
|||
Claire ook bedankt. Is een hele leuke
![]() |
||||
![]() |
||||
griet ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 29 September 2008 Locatie: hoogerheide Status: Offline Points: 738 |
|||
mogen ze ook hier heen vliegen groetjes |
||||
![]() |
||||
vikike ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 05 Mei 2011 Status: Offline Points: 1402 |
|||
ik ben begonnen aan dit patroon maar ik zit vast op ronde 13, aangezien jij dit al een s gemaakt hebt kan je mij misschien helpen Round 12 - sc next 4, dec sc, sc next st, dec sc, sc next 10, (in flo of next 4 sts, work, hdc dc next st, 2dc next st, 2dc next st, dc hdc next st) sc nx 8 st (33)
Round 13 - sc next 5st, dec sc, sc next 10sts, sc in blo of nx 4 sts under tail made on previous round, sc next 4 st, dec sc, sc next 2 (27) ronde 12 heeft 33 steken en ronde13 27 maar er zijn maar 2 verminderingen |
||||
![]() |
||||
![]() |
||||
Claire ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 04 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3049 |
|||
Pfff dat kan ik niet zomaar zeggen, het is zo lang geleden dat ik dit vogeltje heb gemaakt. Ik zou dat dan eerst na moeten kijken. 'k zal morgen wel even kijken hoe het zit. |
||||
Maar zeg: ik zal het proberen Dan zul je versteld staan Hoeveel een mens kan leren ![]() |
||||
![]() |
||||
|||
Is inmiddels opgelost.
|
||||
||||
![]() |
||||
Inca ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 07 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7 |
|||
Zou het patroontje ook mijn mailbox in mogen vliegen?
|
||||
![]() |
||||
mayolijn ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
|||
Hallo Inca. Je vraagt momenteel om een flink aantal patronen in verschillende toppics de meeste zijn oud. Maar in een aantal staat de link van het patroon gewoon vermeld. Dus als je op de vorige pagina kijkt zie je dat de link er in staat.
Aangezien je geen adres achter je msn hebt staan is het ook moeilijk om patroontjes op te sturen. Als je dit aanpast heb je meer kans dat je wat in je mailbox krijgt.
|
||||
*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
|
||||
![]() |
||||
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
|||
Zelfs in het bericht boven het jouwe staat een link. We willen best delen maar verwachten ook dat mensen die hobbydoos op de computer hebben gevonden ook zelf patronen kunnen vinden.
|
||||
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |