Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Jessica katoen Wibra

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
alinda View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer alinda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Jessica katoen Wibra
    Posted: 20 November 2011 om 21:53
Hallo

Ik ben bezig met een sjaal en nu kom ik katoen te kort.
Het is witte katoen van de Wibra, Jessica.(1,69)
Wie heeft er, toevallig wat liggen?
Of een Wibra in de buurt en wil kijken of het daar nog is.(art.nr. 2042.0009)
Ik heb eigenlijk 2 bollen nodig.
Back to Top
Naemi View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Naemi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2011 om 22:02
Is dat die katoen met verschillende diktes in de draad? Daarvan had onze Wibra vorige week niks meer liggen, maar ik wil morgen nog wel even voor je kijken.
geordende mensen zijn gewoon te lui om naar dingen te zoeken
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2011 om 11:14

Het zegt me niets, maar ik zal vanmiddag even kijken.

Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2011 om 11:35
Ken het wel, maar het was hier in de wibra niet meer...
Back to Top
Naemi View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Naemi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2011 om 12:09
Ik heb uit mijn eigen verzameling nog 1 bolletje voor  Alinda, die gaat vanmiddag op de post. Dus als het goed is moet er nog 1 bolletje gevonden worden.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2011 om 13:27
Ik heb gekeken, maar helaas....
Back to Top
alinda View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer alinda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2011 om 14:02
Iedereen heel erg bedankt voor het meekijken.
Er komt 1 bolletje naar mij toe, van Naemi.
Mocht er toevallig, per ongeluk, misschien nog een bolletje gevonden worden, dan houd ik me aanbevolen.
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2011 om 14:09
Zal straks even kijken voor je bij de wibra in dordrecht Anne-Marie
Anne-Marie
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2011 om 17:49
sorry dordrecht had alleen nog wat roze bolletjes liggen Anne-marie
Anne-Marie
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2011 om 18:10
ik gebruik deze ook nog steeds om mijn granny deken te maken, die katoen is normaal gezien enkel in de zomer te verkrijgen, heb mijn werkje nu ook tot in de lente in de kast liggen

Back to Top
natie.83 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer natie.83 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2011 om 19:48
Bij ons ook niet
groetjes nathalie
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2011 om 15:37

Alinda,

De wibra in naaldwijk had nog liggen.Ik heb 1 bolletje gekocht voor je.Heb je nog interesse?

Vikike.ze hadden nog meer wit.  Hoeveel heb jij er nog nodig?

groetjes Frea.

Back to Top
Naemi View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Naemi Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2011 om 16:04
Volgens mij wilde ze er nog graag een bolletje bij Frea. Met mijn bolletje heeft ze de sjaal af kunnen maken, maar ze schreef dat ze mocht er nog een bolletje gevonden ook nog een muts wilde maken. Dus ik denk dat je haar blij kunt maken. 
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2011 om 16:52
Originally posted by Frea H. Frea H. wrote:

Alinda,

De wibra in naaldwijk had nog liggen.Ik heb 1 bolletje gekocht voor je.Heb je nog interesse?

Vikike.ze hadden nog meer wit.  Hoeveel heb jij er nog nodig?

groetjes Frea.

dat is heel erg lief, maar ben nu begonnen aan een ander project, en heb mij voorgenomen om dit eerst af te werken en in het voorjaar voor te doen aan mijn granny sprei hij moet supergroot worden en heb alle tijd van de wereld

groetjes vikike

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.359 seconden.
Lang Yarns