Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Brei patronen?

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2011 om 13:37
Ja hoor, ik weet niet hoe je reist, maar als het per trein is, komen we je van het station halen en dan eerst even de Beekbergse wolhal in (terwijl Ton in de auto een detective leest), dan naar huis voor een bak koffie, een breilesje en lunch en dan eventueel nog de stad in naar Euroland en de witte boekwinkel met hobbyafdeling. En we hebben een Wibra en Zeeman ook in de stad.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lucske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lucske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2011 om 14:36
Originally posted by NicoleTeg NicoleTeg wrote:

Hier ook een beginnend breister!

Zoontje is inmiddels 6 maanden (en ongeveer zo kort is mama pas aan het breien..)

Ben dus ook op zoek naar patroontjes,vooral van knuffels/beestjes..Ook sint/kerstversiering van harte welkom!

Wie helpt???

ik help je wel even, allen geen uitleg vragen anders raak je de weg kwijt.

Back to Top
NicoleTeg View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer NicoleTeg Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2011 om 18:56
Bedankt voor de hulp!!!!!!!
Back to Top
NicoleTeg View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer NicoleTeg Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 03 November 2011 om 18:58

Goh,nou hulp hoef ik niet meer te vragen denk ik!!!

Helemaal compleet geholpen!!!!

Back to Top
manumij View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer manumij Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2011 om 15:29

Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ja hoor, ik weet niet hoe je reist, maar als het per trein is, komen we je van het station halen en dan eerst even de Beekbergse wolhal in (terwijl Ton in de auto een detective leest), dan naar huis voor een bak koffie, een breilesje en lunch en dan eventueel nog de stad in naar Euroland en de witte boekwinkel met hobbyafdeling. En we hebben een Wibra en Zeeman ook in de stad.

AH magtelt wat ben je ook een schat!

Kreeg vndg ook nog 2 boekjes van je binnen!

Maare ik heb wel je hulp nodig hoor!

Als ik kom denk ik Dat mijn mannetje misschien wel mee komt haha Dan is het de auto en anders idd trein!

Ik ga je ff pmen..

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.531 seconden.
Lang Yarns