Hulp bij mouwen breien |
Reageer ![]() |
Autheur | |
mooms ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 06 April 2012 Status: Offline Points: 7 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 19 Mei 2012 om 21:41 |
Hallo allemaal
Ik ben bezig met dit patroon: http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00689/Phildar_patroon_Ves_689691a.pdf Ondertussen ben ik toe aan de mouwen. ik brei de 18 maanden variant. Ik heb zitten tellen hoe de meerderingen uit moeten komen en heb daarbij uitgevonden dat het "U verkrijgt 62 steken" pas bereikt is op 64 naalden, dus aan het einde. Wat ik niet begrijp is de opmerking bij de derde bullet: "de kantsteken aanduiden en rechtdoor verder breien". De kantsteken zijn toch overduidelijk in het lapje? En "rechtdoor verder breien", bedoelen ze dan niet meer tricotsteek maar ribbel? Hopelijk begrijpt een van jullie dit! |
|
![]() |
|
simonevv ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Je moet een draadje 1 steek mee breien (dit heb je later nodig bij het in elkaar naaien) en je breit gewoon trico verder.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
mooms ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 06 April 2012 Status: Offline Points: 7 |
Dank voor je reactie- dat klinkt simpeler dan ik dacht!
Vond het ook raar om niet in tricot verder te gaan maar waarom ze het dan rechtdoor breien noemen? |
|
![]() |
|
simonevv ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 03 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1658 |
omdat je met een naald recht verder gaat, we denken vaak moeilijker dan het is.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
omdat ze anders zouden zeggen dat je in ribbels verder moet breien .
Blijft een raar
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |