mooie foto's |
Reageer ![]() |
Autheur | |
yaya ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: belgië Status: Offline Points: 1572 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 22 Mei 2012 om 21:25 |
Hoe of waar maken jullie de foto's van jullie werkjes. Ik krijg dat nooit echt mooi, ofwel komen de kleuren niet echt mooi uit of vind ik geen geschikte achtergrond, als ik binnen foto's maak met de flits al helemaal niet, dus vandaar mijn vraag.
|
|
Groetjes ...
http://kristelshobbydagboek.blogspot.com/ http://www.wolenzo.be/ |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik gebruik een witte fleece deken als achtergrond. De gewone camera flitst, de digitale niet.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
ik pak meestal een plekje in de kamer op de grond. Ik ben daar niet zo creatief in
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
ElleBelle ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 Maart 2012 Locatie: Antwerpen Status: Offline Points: 1475 |
bij mij mislukken ze ook meestal.
Ik neem erg veel foto's en kies daar de best gelukte uit. Dus tips zijn welkom
![]() |
|
![]() http://pinterest.com/ellejientje/ |
|
![]() |
|
Saskia_ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Oktober 2011 Status: Offline Points: 1199 |
Foto's bij daglicht geven bij mij een mooier resultaat (zonder flits) ...
|
|
Groetjes Saskia ♡♡♡
|
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Daglicht of ik zet een andere lamp er boven en flits wel met de digi, van de 25 kiekjes hou ik er vaak maar 1 over die mooi genoeg is.
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14134 |
Mijn man maakt ze meestal. En dat ergert mij mateloos. Maar, ik heb hééééél vééééél pogingen nodig en hij is zo klaar. Wat ik wel vind is dat de foto's na het plaatsen vaak minder scherp zijn. Groetjes, Lida
|
|
![]() |
|
MariaLA ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Ik maak ze overdag. Doe er niet zo moeilijk over, vaak een spontane opwelling. Totnogtoe is het redelijk gelukt.....
En Lida, soms moet je iets uit handen geven
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
yaya ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: belgië Status: Offline Points: 1572 |
Dan proberen we maar verder zoals we bezig zijn
![]() |
|
Groetjes ...
http://kristelshobbydagboek.blogspot.com/ http://www.wolenzo.be/ |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Dat zullen professionele fotografen ook wel hebben, die staan maar te flitsen en klikken en dan komt er maar één in krant of tijdschrift.
Dus wij zijn ook erg professioneel bezig. |
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
mayolijn ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
Ik vind vaak wel als je een foto buiten maakt, smorgens vroeg of aan het eind van de dag. Niet in de volle zon. Krijg je redelijk natuurlijke foto's. Lekker in het groen bij plantjes of gras. Of juist op de tafel er voor. Op portret stand zetten. Dan is het beest scherp. En de achtergrond mooi natuurlijk wazig.
|
|
*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
|
|
![]() |
|
wolverino ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 04 April 2012 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 136 |
ik kijk ook altijd waar het mooi uitkomt anders gebruik een kleed of een kleuren stuk karton kan je ook veel mee doen.
|
|
![]() |
|
Ik had vroeger een goedkoop stuk vloerbedekking als "kattenfotostudio", ik kon het gewoon in een halfrond neerzetten op het parket, dan zag je de troep op de achtergrond niet meer. Het was 2 meter breed en ik had er 1 meter van gekocht. Het nadeel van de gewone camera is, dat ze je gezicht niet zien en op je af lopen, een digitale valt ze niet eens op.
Voor poppen zou zo'n stuk vloerbedekking ook wel handig zijn. Het absorbeert het licht, omdat het ruw is. |
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |