Voor wie in de buurt van Hulst en Terneuzen woont |
Reageer ![]() |
Autheur | |
katelijne ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 04 April 2010 Status: Offline Points: 555 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 24 Mei 2012 om 10:47 |
Binnenkort ga ik op bezoek bij een vriendin die niet ver van de Nederlandse grens woont.
![]() Weet iemand of/waar er handwerkwinkels zijn in de buurt van Hulst, Terneuzen, Axel,...? |
|
Katelijne
kijk regelmatig in de spiegel en behandel anderen zoals je zelf behandeld wil worden |
|
![]() |
|
Jolly ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 16 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 934 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Wel weet ik de winkels op Walcheren maar niet aan de overkant.
Misschien via google zoeken???
|
|
Groetjes van Jolly
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
In google handwerkwinkels en de provincienaam typen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
katelijne ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 04 April 2010 Status: Offline Points: 555 |
Bij google had ik uiteraard onmiddellijk gekeken en krijg je adressen maar ik wou graag tips van dames uit de buurt die er ervaring mee hebben. Zij weten best welk assortiment er is, welke de grootste winkels zijn, enz....Hier in Belgiƫ heb je handwerkwinkels waar je bijvoorbeeld een massa borduurwerkjes hebt maar weinig wolletjes en omgekeerd. De benzine is momenteel te duur om nodeloos kilometers in het rond te rijden.
![]() |
|
Katelijne
kijk regelmatig in de spiegel en behandel anderen zoals je zelf behandeld wil worden |
|
![]() |
|
Jolly ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 16 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 934 |
Nou dat is zeker jammer van de benzine als je voor niets rond moet gaan rijden.
En de dames die daar wonen kunnen je het beste helpen. Succes hoor
![]() |
|
Groetjes van Jolly
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |