Ergonomische haaknaald |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Autheur | |
ElleBelle ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 Maart 2012 Locatie: Antwerpen Status: Offline Points: 1475 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
en hoe doe je dat dan precies? Ik kan dat misschien eens proberen met de haaknaalden van de zeeman.
|
|
![]() http://pinterest.com/ellejientje/ |
|
![]() |
|
pralientje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
|
|
![]() |
|
droppie ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 12 Maart 2012 Status: Offline Points: 173 |
Heb beiden haaknaalden in huis en maak ook van beiden gebruik...
De clover is een haaknaald die lekker licht is en daardoor met lange projecten erg fijn haakt...
De Addi is een redelijk zware haaknaald maar door zijn vorm ook weer erg prettig...
Zelf haak ik grote projecten het liefst met de clover daarvoor vind ik de addi te zwaar...
Succes met kiezen... Groetjes,
Suzanne |
|
![]() |
|
vikike ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 05 Mei 2011 Status: Offline Points: 1402 |
erg graag gedaan, ben je enkel met haaknaalden thuisgekomen of met meer ( bolletjes wol ) en dat is een toffe hé die van de webwinkel
|
|
![]() |
|
![]() |
|
ElleBelle ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 Maart 2012 Locatie: Antwerpen Status: Offline Points: 1475 |
alleen met naalden...Ik ga eerst nog veeeel oefenen met wibra en zeeman wol.
Maar nu met goeie haaknaalden kan ik me misschien eens aan kledingstukken wagen voor mijn dochter
|
|
|
![]() |
|
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Inhakend op dit topic heb ik nog een vraagje:
Mijn moeder haakt nu nog met de 'gewone' haaknaalden. Ik heb zelf Clover haaknaalden en daar ben ik heel tevreden over. Omdat mijn moeder artrose in haar handen heeft ben ik voor haar op zoek naar andere haaknaalden. Ze heeft de Clovers een paar keer geprobeerd en ze had weinig pijn bij het haken. Mijn vraag is nu of de Addi nog beter/gemakkelijker in de hand ligt, of zou deze te zwaar zijn? Het gaat vooral om het druk zetten op de haaknaald zodat deze in de hand blijft liggen in de juiste positie... |
|
![]() |
|
en kan ze er dan niet eentje naar haar hand maken met die Fimo, zoals hierboven al gezegd werd?
(ik weet zelf ook niet hoe dat werkt, maar voor haar lijkt het me wel interessant) |
|
|
![]() |
|
vikike ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 05 Mei 2011 Status: Offline Points: 1402 |
ik had een addi, maar ik houd mijn haaknaald vast tuusen duim en wijsvinger en met die addi naald kantelde toen steeds achteruit , ik vond deze veel te groot en te zwaar
misschien als je ze anders vasthoud, zoals de kinderen hun lepel in heel de hand dan verdeeld je de kracht van de hand en dan ligt de addi perfect in de hand volgens mij heeft het ook met de manier van haken te maken
|
|
![]() |
|
![]() |
|
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Bedankt voor jullie antwoorden.
Heb mams gisterenavond verplicht een Clover in haar handen gedrukt en die bevallen haar prima. Zo maar eens een bestelling bij Renske plaatsen... Maar eerst even rondneuzen wat er nog meer voor leuks is bij Renske... |
|
![]() |
|
Eugenie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
ik heb de clover haaknaald ik vind ze super!!!
|
|
![]() ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
![]() |
|
KaVL ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 26 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 267 |
ik haal dit topic ook graag weer even op, want ik ben van plan om me ook de Clover naalden aan te schaffen,
maar ik vroeg me af of de maten overeenkomen met die van de metalen haaknaalden (de mijne zijn van Prim)
ik haak voor wol voornamelijk met een 3.5 en katoen met een 2.5
bestel ik dan best gewoon volgens dezelfde nummering of zit er verschil op?
|
|
*Groetjes*
° Karen ° |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |