vraag haken gehaakte tas |
Reageer ![]() |
Autheur | |
vlijtig liesje ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 03 November 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 861 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 14 Mei 2012 om 10:55 |
Goedemorgen
Ik wil graag eens een tas haken Na zo veel knuffels is dat weer eens iets anders
Nu vraag ik me af haken jullie tassen van katoen en welk merk
Of kan je ook tassen jaken van wol van de zeeman of wibra
Doen jullie er dan een voering in???
Je ziet ik ben echt een leek op dit gebied en ik hoop dat iemand me kan helpen
Ik heb nl best nog wel wat wol liggen en misschien kan ik dat daar voor gebruiken
Bedankt voo de hulp vast
groetjes vlijtig liesje
![]() ![]() ![]() |
|
vlijtig liesje 4961
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14134 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik haak van katoen, voer ze en zet er een rits in. Hoe? Tja dat is het probleem, dat moet je bijna helemaal zelf uitzoeken, want het staat er meestal niet bij. Ik zet de voering aan de bodem vast. Ik heb een keer een tas voor zwemspullen gemaakt, daarbij heb ik tegen het hengsel ook stof gezet of een band die je hebt van een andere tas. Zakt het hengsel niet zo uit. Je kunt er ook in de lengte een draad garen doorrijgen, vesiering en stevigheid tegelijk. Succes, Lida.
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14134 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik vergeet iets. Ik denk dat je ook van wol kunt haken, maar heb er geen ervaring mee. Groetjes, Lida
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |