Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Pimpelmees

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
breijoke View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breijoke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Pimpelmees
    Posted: 12 April 2012 om 10:10
Heeft iemand al een pimpelmees gebreid? Ik begrijp de uitleg op blz 46 niet, rij 15.
Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2012 om 11:26
ik denk dat je even het boek erbij moet vermelden. wij weten wel een hoop maar de boeken kennen wij niet uit ons hoofd. Embarrassed sorry
Back to Top
breijoke View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breijoke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 April 2012 om 12:20
Hoi Simone

De titel is 75 vogels bijen en vlinders zag dat er al eerder een topic over was, en dat er in de nederlandse versie fouten zitten, het probleem staat op blz 46 rij 15,

groetjes Joke
Back to Top
Wanda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wanda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 April 2012 om 00:11

heeft eventjes geduurd
er staat vanaf de 11e naald 
alle oneven naalden averechts breien
WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van
Back to Top
Pieuwie View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Pieuwie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2012 om 16:33
Ha Breijoke,

Ik zit met hetzelfde probleem. Lijkt wel een andere taal die er staat. 

Ik zal hieronder de tekst opnemen die bij rij 15 staat...

begin gk voor aan de opzetrand met 1e sokkenbreinld en A. neem 3 st van de einden van de A-rij en brei r en 9 st van de einden van de B-rij. Brei met 2 sokkenbreinaalden (2rsam, 1r, 2rasam) op 5st. Haal met 3e sokkenbreinld 9 st van einde B-rij en 3 st van A-rij en brei r. 27 st. Keer nu en werk in rijen met 4 sokkenbreinld. 

A is wit en B is blauw. Wat er tot nu toe gebreid is is 3 rijen wit en 11 rijen blauw, de voorkant en bovenkant van het hoofd. Als ik naar het plaatje kijk is de bedoeling van bovenstaande omschrijving om de zij en achterkant van het kopje te breien. Hoe je deze nu aan het al gebreide stukje moet zetten is mij een raadsel. 

Wie oh wie kan dit uitleggen???

Groet Polly
Back to Top
Wanda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wanda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2012 om 18:39
pieuwie
kijk even bij het welkomstmailtje van Magtelt van 16-2-2012, in het forum voorstellen, dan weet je precies hoe het hier werkt en dan kan ik je mijn beschrijving toesturen
WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van
Back to Top
Pieuwie View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Pieuwie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 April 2012 om 20:41
Wanda,
Ik heb mijn profiel aangepast. Als het goed is kan ik je uitleg nu ontvangen.
Bedankt voor de moeite.
Groet Polly
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns