Gezocht haakpatroon |
Reageer ![]() |
Autheur | |
hakertje ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 25 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 159 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 27 Juni 2011 om 13:33 |
Ben zo verdrietig nu mijn computer leeg moest door een
hardnekkig virus, dat ik de helft van mijn haakpatronen ben verloren, en het is ook nog eens mijn eigen schuld, ik had mijn emailmap verkeerd opgeslagen waardoor het bestand nu onbruikbaar is geworden. Ik weet ook niet meer van wie ik ze had gekregen, maar ik mis in mijn collectie nog: Een leuke mol met allerlei dingetje erbij, en wat schapen. Scooby doo, scrappy doo, smurfen, snorkel etc haakpatronen zat bij mij in 1 mail vast. Ik mis ook mijn koeiencollectie. ![]() Gr Rilana |
|
![]() |
|
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Helaas heb ik geen van de gevraagde patronen voor je, maar ik kan je 1 tip geven.
Sla alles op verschillende plaatsen op. Ik heb alles op mijn harde schijf staan, maar ook op internet. Het meeste staat nog in de mail, dus ik kan het altijd weer terug vinden. Tenzij de wereld vergaat natuurlijk ;) |
|
![]() |
|
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
ik heb je even een pm gestuurd.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
*Mas* ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 30 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 334 |
Volgens mij heb ik nog ergens een koetje, ik ga even zoeken
![]() edit: ik heeb een hele berg koeien, ik ga je even pmmen |
|
Groetjes,
Marcha |
|
![]() |
|
hakertje ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 25 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 159 |
Ik heb dus ook mijn externe harde schijf, waar gelukkig
de meeste nog staan. Maar soms ben ik een beetje lui en dan laat ik de mails in mijn inbox map staan [wel in een aparte map], met de bedoeling dat ik ze dus nog moet opslaan. Ik denk een online data-base voor mezelf zou erg prettig zijn, dit overkomt mij niet gauw weer zo :) Ik hoop dat meer mensen mijn oproepje lezen zodat ik in elk geval eugene de mol kan afmaken en de schaap. De mail met patronen van scooby doo, smurfen, snorkel, tom en jerry was ik nog niet aan begonnen, maar ik had er zo zin in. |
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
heb je in ieder geval iets met koeien gestuurd, vindt je het niet leuk, de prullenbak is geduldig
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
ik heb je wat gestuurd en ook nog Rosie de koe. Die vond ik ook nog ergens in de wei.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
wat moest ik toch zonder jullie allemaal. Ben al zoveel
jaren lid en dan binnen no-time deze lieve reacties en patroontjes. Ik heb de patroontjes binnen die ik mistte. Ik mis er nog genoeg maar daar was ik nog niet aan begonnen. Jullie maken mijn dag weer helemaal goed. Enorm bedankt [en nu vlug bezig een dvd backup branden] |
|
![]() |
|
beppemartha ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 08 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3321 |
VOLGENS MIJ HEB IK SCOOBY DOO EN TOM EN JERRY. GA EERST EVEN TE WINKELEN MAAR STUUR VANAVOND WAT OP.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
tikoes ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 22 November 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3238 |
Ik heb veel patroontjes, die ik je kan sturen op 2 cd's. laat maar weten of je interesse hebt.
Groetjes Eline. |
|
![]() |
|
lucske ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 26 December 2009 Status: Offline Points: 1538 |
lieve dames, wie hotmail gebruikt kan een online harde schijf van 25 Gb krijgen, volledig gratis bij je hotmail account. Dit is misschien een optie voor degenen die het nog ergens anders willen opslaan dan op hun pc. groetjes, Luc |
|
![]() |
|
nldutchy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
én HOE kande daaraan geraken Lucske ?? kHeb geen flauw idee waar ik zoeken of aanvragen moet bij de Hetemeel, gij wel?? Kande mesgient ff een kursuske geven aan ons, in elk geval aan mij esteblieft...
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
![]() |
|
lucske ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 26 December 2009 Status: Offline Points: 1538 |
Degene die wil stuur ik even een mail door die ik gekregen heb van messenger zelf en kan je even kijken. groetjes, Luc |
|
![]() |
|
nldutchy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3778 |
Lucske, ge zij ne goeie, kheb het binnen en ga het zsm bekijken en in werking zetten, safety first toch ;-)))) je zult maar alles kwijtraken wat je in een jaar tijd via de HD-lieverds gedeeld hebt gekregen, moet er niet aan denken!!!!!
|
|
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com Marlene aka nldutchy |
|
![]() |
|
mayolijn ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
Hallo Luc. Zou je mij de mail ook door willen sturen. Klinkt namelijk wel erg handig.
|
|
*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
|
|
![]() |
|
niania ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
als iemand het patroon van scooby doe heeft zou ik het
dan ook mogen heel graag |
|
![]() |
|
andrea21 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 21 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 568 |
Kijk uit met hotmail ik had in april zon virus op gelopen hoe weet ik niet ik open nooit wat maar hotmail heeft mijn account geblokt die zei dat mijn account gekraakt was door een ander, dus ik was alles kwijt toen moest ik aan tonen dat die account van mij was nou heb van alles gedaan wat ze vroegen maar zeiden elke keer we geloven nog steeds niet dat het account van jou is. En een mijn vriendin heeft vorige week het zelfde dus gehad pfffff dus als je hotmail gebruikt als opslag kijk uit.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |