Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

petmuts

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
geerke View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geerke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: petmuts
    Posted: 09 November 2011 om 16:55

Wie kan mij helpen aan een haakpatroon voor een meisjes petmuts in het Nederlands.
moet met een heel kleinklepje zijn leeftijd is voor 9jaar

groetjes   Geerke
Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2011 om 20:44
Op www.Petitefee-kinderaccessoires.blogspot.com staat een leuk
patroon, volgens mij in de goede maat.
Groet,

Yobsje
Back to Top
geerke View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geerke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2011 om 21:30
Hoi Yobsje

Deze had ik ook gezien ,maar de gene waar ik hem voor moet haken wil meer een strakker mutsje met een klein klepje .
Maar hartelijk dank voor je mailtje

groetjes Geerke
Back to Top
NicoleTeg View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer NicoleTeg Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2011 om 22:08

Het is een gebreide,geen gehaakte...Maar wel een mutsje/Petje met klepje...

Ik heb er nu 3 gemaakt (mijn 2e project ooit!)1 voor mijn zoontje,1 voor mijn man (whahaha,ga jij breien???En dan als het af is zeggen:ik wil er ook 1) en 1 voor mijn neefje......DIE IS VANMORGEN OM 00.30 UUR GEBOREN!!!!!!

http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00689/Phildar _patroon_Pet_689680a.pdf

Misschien kun je er iets mee!

Back to Top
annettevl View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer annettevl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2011 om 22:31

nicole gefeliciteerd met je neefje leuk hoor ( wij wachten vol smart op ons neefje of nichtje schoonzus is morgen uitgerekend)

maar ik wil zo een petmuts maken voor mijn eigen zoon 4 jaar en daar is dit patroon niet geschikt iemand een idee hoe ik hem kan vergroten???

liefs Annette
Back to Top
NicoleTeg View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer NicoleTeg Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2011 om 23:09

Oh,wat spannend dat je ook een neefje of nichtje krijgt! Wat leuk ook dat je nog niet weet wat het wordt!!!!!!!! Veel succes met nagelbijten!!!! En geniet ervan als hij/zij er is!!!!!

Ik heb het petje zelfs voor mijn man gemaakt! Met dezeflde wol als voor m'n zoontje, zoontje had ik volgens patroon,voor 6 maanden (met de goede wol op de goede pennen),voor mijn man had ik het patroon voor 1 jaar gedaan (whaha,het scheelt een paar jaartjes) maar dan op een naald hoger. Hoofdomtrek opgemeten, 2 naalden gebreid en even opgemeten hoe breed het ongeveer werd....Hij past perfect! Dus misschien een idee? Misschien kun je de hoofdomtrek van je zoon even opmeten,kunnen we vergelijken?

Whaha,wat een advies he,van zo'n breibroekie!

Back to Top
geerke View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer geerke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 November 2011 om 23:40
heel leuk ,maar niet voor een meisje en ik wil er een die ik kan haken.

jammer dat ik nog niet kan beginnen .
Maar bedankt voor je mailtje
Als iemand nog een patroon heeft ,wil die dan even reageren .
    groetjes   Geerke
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns