patroon kinderjasje |
Reageer ![]() |
Autheur | |
elfjes ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 13 November 2011 om 19:51 |
hey, hey ik heb hier al zoveel gelezen, dat ik nu toch ook wel een vraagje druf stellen kan iemand me helpen aan patroon voor een kinderjas, zo maat 102 of gewoon al een foto van een patroon ik zou iemand willen helpen, omdat haar kindje (gehandicapt)geen gewone maten heeft dus, ja moet zobiezo van alles aanpassen kunnen jullie me helpen?
alvast bedankt hé |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Wil je gaan haken, breien of naaien? En bedoel je misschien maat 104? Voor breien zou ik denken dat je beter losse armwarmers en een niet te lange poncho kunt maken, bv niet met punten voor en achter, maar anders gevouwen, en dan een deken voor over de knieën en buik.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
Heb je al op garnstudio gekeken. als je dan kinderen invult krijg je heel veel patronen. misschien dat daar wat bij zit.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
elfjes ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 3 |
het zou echt wel naaien worden niet breien of zo en geen poncho (de ouders hebben daar niet zo een goede ervaring mee en zit ook wat los dus ja, ik probeer zoveel mogelijk rekening te houden met het kindje en uiteraard de ouders hé ook bedankt voor de tip, ga straks er eens op kijken of ik daar iets vind, allist maar een foto, dan kan ik zelf aan de slag voor het tekenen hé bedankt allebei! |
|
![]() |
|
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
op garnstudio vind je alleen gebreide en gehaakte patronene.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
ondertussen inderdaad ook al gaan kijken er staan wel leuke modelen bij, maar het is zoals je zelf al schreef hé, alleen gehaakte en gebreide patronen... |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |