Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

pooh bear

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
ingridverhei View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ingridverhei Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: pooh bear
    Posted: 24 Oktober 2011 om 23:12

Hallo,

ik wil graag voor mijn zwangere schoonzus de hele cast van winnie the pooh haken, heeft iemand de patronen voor mij.

mijn email is fhwverheijen@hotmail.nl

Back to Top
ChantaltJH View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ChantaltJH Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2011 om 07:34

als je even via google gratis haakpatroon winnie de pooh intyped komt er vanalles naar boven kun je ook nog kijken in welke maat je wilt haken en evt welke taal.

succes

Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 Oktober 2011 om 08:42

misschien beter dat je je email in je profiel zet bij msn zo kunnen mesen van hobby doos het alleen zien

hier in een topic kan iedereen het zien en mischien wordt je dan met spam lastiggevallen

Ik heb geen pooh voor je maar inerdaad viua google kan je al een hoop vinden

Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.984 seconden.
Lang Yarns