Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

vraagje

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
rita View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rita Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: vraagje
    Posted: 14 Juli 2012 om 18:06
Ik heb een klein vraagje,ben pas beginnend breister en heb nu een patroon van een hondenjasje voor chihuahua's maar dat is gebreid met breiwol voor naald nr.5 . Ik heb nu heel veel breiwol maar om met naald 3 te breien dus veel dunder. Nu is mijn vraagje kun je een partoon met dikker garen aanpassen voor dunder garen en zo ja hoe moet ik dat dan doen.
Is er iemand die me daarbij kan helpen aub

gr,rita
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2012 om 18:13
je kunt ook met dubbel draad breien, even een proeflapje maken met naald 5 en kijken hoe dat uitkomt.
lydia wijsbroek
Back to Top
rita View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer rita Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2012 om 18:19
Bedankt daar had ik zeker nooit aan gedacht,ga het uitproberen

gr,rita
Back to Top
realmanuela View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer realmanuela Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2012 om 21:06
hoi 
had een vraagje ben aan het amigurumi aan het doen en kom op deze haakterm 
weet niet wat ze ermee bedoelen omdat ik die afkorting niet weet 
Inv dec <----- dec is minderen maar wat er voor betekent weet ik niet wie kan mijn helpen alvast bedankt 
groetjes manuela 
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2012 om 22:12
invicible = onzichtbaar minderen . You Tube heeft daar vast wel een filmpje over . Je neemt in iedergeval de voorste lusjes op
Back to Top
realmanuela View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer realmanuela Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2012 om 23:23
Mutti
thnx dat helpt me ingeval veel verder dat ik nu weet wat het betekent zal effe op youtube gaan kijken thnx  fijne weekend 
groetjes manuela
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.594 seconden.
Lang Yarns