Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Logboek??

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Logboek??
    Posted: 20 Juli 2012 om 10:41

gewoon een vraag :

velen van jullie hebben ook boekjes op de pc met patronen. Houden jullie een soort van logboek bij om te weten in welk boekje welk patroon terugvindt? Of hoe doen jullie dat wanneer je opeens een patroon wilt zoeken waarvan je weet dat die ergens in 1 van die boekjes verstopt zit??
Hoe zoeken jullie dit of hoe hebben jullie dit georganiseerd??
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2012 om 10:57
als het een erg interessant patroontje is, maak ik er een aparte pdf van met op het eerste blad de foto van het patroontje en dan in de juiste categorie plaatsen
lydia wijsbroek
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2012 om 11:10
ik heb de boekjes onderverdeeld in haak en breipatronen.
Aan de voorkant zie ik weet ik van wel of ik daar moet zoeken.
Heb een aparte map voor boeken en tijdschriften, bij de tijdschriften zet ik in het onderschrift nog weleens een steekwoord.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.859 seconden.
Lang Yarns