Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

meebreikant

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
ridder204 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer ridder204 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: meebreikant
    Posted: 21 Juli 2012 om 00:44
Iemand beken of ervaring met meebreikant, om het te gebruiken met haakwerk?
Kan er op internet niets over vindenErmm
groetjes margriet
Back to Top
Wanda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wanda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juli 2012 om 14:45
WANDA
Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van
Back to Top
ridder204 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ridder204 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juli 2012 om 15:42
Nee ik bedoel echt, je kan met meebreikant, je breiwerk opsieren, maar zou je dat meebreikant ook in haakwerk kunnen gebruiken.Question
groetjes margriet
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juli 2012 om 17:10
stond dat niet in een boekje van Zeeman ???
Back to Top
Wanda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wanda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juli 2012 om 17:44
heb het nu goed bekeken en vind het er prachtig uitzien met dat lint, maar nog geen patroon kunnen ontdekken
WANDA
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juli 2012 om 18:26
Ik heb wel eens inbreikant gezien in een poppenandrea, maar ik weet niet meer welke, dus dat wordt een zoektocht.

Ik weet nog wel dat ik er niets van snapte.

Maar de vraag is eerder op het forum geweest. Nu maar hopen dat degene die het kent niet is afgehaakt.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Wanda View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wanda Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juli 2012 om 18:54
heb je wat gestuurd
WANDA
Back to Top
ridder204 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ridder204 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juli 2012 om 19:31
Dank je wel Wanda, maar dit bedoel ik allemaal niet, ik wil alleen maar weten of ik het kan gebruiken bij het  HAkEN met dat meebreikant ipv breien.Cry
groetjes margriet
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juli 2012 om 20:25
Op marktplaats biedt ene sophia uit Schiedam poppenkleertjes aan, waarbij inbreikant is gebruikt .
Misschien kan zij je vraag beantwoorden
Back to Top
Marianne View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Juli 2012 om 13:55
Hallo,
Hier vind je een beschrijving van het gebruik van meebreikant. Je moet wel lid worden (gratis)
Klik links op bestanden.
Het 4e bestand bevat deze uitleg.
Groetjes,
Marianne
Marianne
Back to Top
Marianne View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Juli 2012 om 14:02
Hoi,
Ik was te snel met mijn antwoord. Het gaat om HAKEN!

Dit is de link naar een website van een vrouw met een handwerkwinkel. Ze schijn het antwoord op je vraag te weten

In het forum van de baby born clubjes vond ik dit

JA, je kunt meebreikant ook gebruiken bij een haakwerkje 67.gif

Ik heb het als volgt gedaan:
Je haakt een aantal toeren vasten of stokjes, dan neem je het kant en haakt alleen in de voorste lus van de vorige toer, je steekt de haaknaald in een gaatje van het kant en haakt een halve vaste, haaknaald in het volgende gaatje en in de volgende steek weer een halve vaste zo de hele toer uit.
Aan het eind van de toer keren en verder haken met stokjes of vasten en insteken in de achterste lus van de laatste toer voor je met het kant ging haken.
Het lijkt nu alsof je een ketting van lossen over het kant heb gehaakt, misschien is het ook wel leuk om voor de bevestiging van het kant een andere kleur te nemen.

Marianne
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.172 seconden.
Lang Yarns