meebreikant |
Reageer ![]() |
Autheur | |
ridder204 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 18 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 490 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 21 Juli 2012 om 00:44 |
Iemand beken of ervaring met meebreikant, om het te gebruiken met haakwerk?
Kan er op internet niets over vinden
![]() |
|
![]() |
|
Wanda ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 December 2007 Status: Offline Points: 2280 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
WANDA
![]() Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van |
|
![]() |
|
ridder204 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 18 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 490 |
Nee ik bedoel echt, je kan met meebreikant, je breiwerk opsieren, maar zou je dat meebreikant ook in haakwerk kunnen gebruiken.
![]() |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
stond dat niet in een boekje van Zeeman ???
|
|
![]() |
|
Wanda ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 December 2007 Status: Offline Points: 2280 |
heb het nu goed bekeken en vind het er prachtig uitzien met dat lint, maar nog geen patroon kunnen ontdekken
|
|
WANDA
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Ik heb wel eens inbreikant gezien in een poppenandrea, maar ik weet niet meer welke, dus dat wordt een zoektocht.
Ik weet nog wel dat ik er niets van snapte. Maar de vraag is eerder op het forum geweest. Nu maar hopen dat degene die het kent niet is afgehaakt. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
heb je wat gestuurd
|
|
WANDA
|
![]() |
|
Dank je wel Wanda, maar dit bedoel ik allemaal niet, ik wil alleen maar weten of ik het kan gebruiken bij het HAkEN met dat meebreikant ipv breien.
![]() |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
Op marktplaats biedt ene sophia uit Schiedam poppenkleertjes aan, waarbij inbreikant is gebruikt .
Misschien kan zij je vraag beantwoorden
|
|
![]() |
|
Marianne ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 28 Juli 2012 Locatie: Roosendaal Status: Offline Points: 2 |
Hallo,
Hier vind je een beschrijving van het gebruik van meebreikant. Je moet wel lid worden (gratis) Klik links op bestanden. Het 4e bestand bevat deze uitleg. Groetjes, Marianne
|
|
Marianne
|
|
![]() |
|
Marianne ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 28 Juli 2012 Locatie: Roosendaal Status: Offline Points: 2 |
Hoi,
Ik was te snel met mijn antwoord. Het gaat om HAKEN! Dit is de link naar een website van een vrouw met een handwerkwinkel. Ze schijn het antwoord op je vraag te weten In het forum van de baby born clubjes vond ik dit JA, je kunt meebreikant ook gebruiken bij een haakwerkje Ik heb het als volgt gedaan: |
|
Marianne
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |