Vleugel. |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Krissis ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 22 Juli 2012 om 14:08 |
Hallo allen!
Daar is ze weer met een vastloper! Wie trekt me vlot? Het patroon zegt: Wing (Make 2) Row 1: With 1 strand of A and smaller hook, ch 2; 5 sc in 2nd ch from hook; turn. Row 2: Ch 1, 2 sc in each sc across; turn – 10 sc. Row 3: Ch 1, sc in first 3 sc, [2 sc in next sc] 4 times, sc in last 3 sc; turn – 14 sc. Row 4: Ch 1, sc in each sc across; turn. Nu heb ik al geprobeerd: * start met magic loop van 5, 2e tier 2 vaste in iedere vaste. * een ketting van 2, 2e vaste 5 vaste. Omdraaien, 1 losse, in iedere vaste 2 vaste. Maar nu wordt ie dus rond, terwijl ik het idee heb dat de vleugel een half rondje moet worden. Klopt het wat ik doe en zit het plaatje fout in mijn hoofd (het idee dat het een half rondje moet worden) of moet het idd een half rondje worden maar zit in fout te haken? |
|
![]() |
|
pippie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik weet het niet zeker, maar staat aan het eind niet dat je het dubbel moet vouwen?
|
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
wordt inderdaad een half rondje, gewoon
2 lossen 5 vasten in de 2e losse, 1 losse en keren toer 2in elke vaste 2 vasten = 10 vasten, 1 losse en keren toer 3 elke 4e vaste 1 st meerderen. 1 losse en keren. toer 4 vaste in elke vaste = 14 vasten. dan heb je een half rondje |
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
Krissis ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
ooow, nu snap ik het keren, Ik dacht met keren aan de andere kant verder gaan, maar het is keren zoals je bij een omslagdoek doet.
Dank Lydia!
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |