Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Bereleuk!

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Bereleuk!
    Posted: 29 Juli 2012 om 13:25
Dat ze ( anne claire petit) geen patronen verkoopt, is algemeen bekend. Nu heb ik (volgens mij van haar) een te gekke beer gevonden. Naar het patroon vraag ik niet, maar weet iemand hoe die strepen gemaakt zijn? Zijn dat allemaal rijden lossen in verschillende kleuren die her en der met een steek zijn vastgezet? Want dan is het natuurlijk appeltje-eitje!

Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Juli 2012 om 13:26
dat kun je ook gelijk met een haaknaald doen, hoef je het er niet apart aan te zetten
lydia wijsbroek
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Juli 2012 om 13:29
hoe bedoel je dat Lydia... Dat je bijv. 3 losse en dan met een hv aan de beer?
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
lollibol View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lollibol Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Juli 2012 om 13:32
Het is wel een snoesje hé!!!
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Juli 2012 om 13:33
nee, je hebt de draad aan de binnenkant van het werk en die haal je als het ware op met je haaknaald, je kunt het ook op breiwerk doen, je hebt een klein lusje om mee te beginnen en dan de haaknaald een klein stukje verder steken en de draad ophalen en door het lusje halen, ben slecht in uitleggen, alleen opletten dat je het niet te strak doet.
lydia wijsbroek
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Juli 2012 om 13:36
zoals lydia zegt, zijn eigenlijk halve vaste maar dan begonnen met inderdaad de draad onderaan het werk, dan insteken draad ophalen en afwerken als halve vaste en zo verder eenmaal gedaan dan denk je dat is echt wel simpel

Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Juli 2012 om 14:10
Dank voor de wijsheid. Niet dat ik er nu gelijk aan ga beginnen maar ik zag um langskomen en vind het wellicht een idee voor de toekomst.
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Juli 2012 om 14:17
vroeger deed ik het op t-shirts van de kinderen, een tekening erop maken met uitwasbare inkt en dan een hele dunne haaknaald, het stuk t-shirt stof spannen in een borduurring en 1 of 2 draadjes borduurzijde, verkleurt nooit en krimpt ook niet en dan haken maar langs de lijntjes, daarna het t-shirt wassen en de voorbedrukte lijntjes zijn weg. de middelste stukjes kon je dan ook nog opvullen met puffpaint (weet niet of dat er nog is)
lydia wijsbroek
Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Juli 2012 om 14:25
waaaaah Lydia!! Wat een gouden tip!! Super leuk idee!
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
Lilyishere View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lilyishere Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Juli 2012 om 15:00
Ja echt een leuke tip! Dank Lydia!!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns