Patroon Granny Square |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Venaille ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 April 2011 Status: Offline Points: 1076 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 10 September 2011 om 16:51 |
Gisteren ben ik met mijn man en dochtertje wezen shoppen naar Dokkum. Mijn dochtertje is helemaal klaar voor de winter... nieuwe schoenen, jas, sjaal, muts en handschoenen. Nu heb ik bij de Hema die sjaal gekocht en die is gehaakt van Granny Squares. Nu wil ik er zelf ook één gaan maken, maar kan nergen hetzelfde patroon vinden. Heeft iemand van jullie deze misschien? |
|
Veel liefs van Marieke
|
|
![]() |
|
R.M. ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 19 Mei 2011 Status: Offline Points: 176 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
http://www.magic-colours.nl/?p=2262
Deze is niet helemaal hetzelfde, maar lijkt wel.. |
|
![]() |
|
mayolijn ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ze hebben hem ook in kleur zag ik op de site,. Heel erg mooi. Je zou er volgens mij ook zo'n muts van kunnen maken, met de vierkanten.
|
|
*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |