Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

patroon van uil

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
ziggysnowy View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ziggysnowy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2011 om 08:03
Ik zou ook graag het patroon van de sleutelhanger willen ontvangen.
Kan iemand die naar mij doorsturen?
Vast bedankt
ziggysnowy ad gmail.com
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2011 om 10:40
AUB geen mailadressen in je berichtjes zetten. Dat levert spam op! Mailadres kun je vermelden in de regel msn messenger bij je profiel. Dan kunnen alleen hobbydozen het zien.

En dit is al een heel oud topic, dus ik weet niet hoe actief de dames nog zijn die de patronen hebben aangeboden... Op ravelry kun je heel veel patronen vinden, en als je echt een heel leuk uiltje wilt haken, kun je kijken bij matawi's creaties. De opbrengst van de verkoop van dit patroon gaat naar het goede doel!
Back to Top
lucske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lucske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2011 om 11:27

Wie uiltjes wil stuur me dan even een pm, zo weet ik wie er nog moet en wie niet. Een oud topic mag geen probleem geven om te delen.

groetjes, Luc

Back to Top
chikay70 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chikay70 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 September 2011 om 12:49

gevraagd via pm

groetjes josé

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns