Patroon voor Konijn met spitse snuit |
Reageer ![]() |
Autheur | |
mayolijn ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 19 September 2011 om 15:56 |
Hoi allemaal.
Wie kan mij helpen aan een patroon van een gehaakt, liefst amigurumi, konijn met een spitse snuit. Hiermee bedoel ik dat de magische ring als het ware het neusje vormt, en de kop dan niet helemaal rond maar met een beetje een knik naar boven toeloopt. Ik heb best veel konijnen patronen, maar alles is met de magische ring onder of boven aan het konijn. Ik wil graag namelijk de snoet in een andere kleur doen dan de rest van het konijn. Ik hoop dat ik nog een beetje duidelijk ben. Het beest heeft het liefst slungel armen en benen. Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Alvast bedankt! |
|
*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
|
|
![]() |
|
ziggysnowy ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 01 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 343 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hier is een gehaakt konijntje. Ik weet niet of dit precies is wat je bedoeld
konijn |
|
![]() |
|
mayolijn ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
Dank je Ziggy. Maar dit is niet wat ik zoek. Ik zoek een konijntje dat wat lijf betreft lijkt op Lavender bunny, maar dat een kop heeft die een kwart slag gedraaid is en spitser.
|
|
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14134 |
Dank je Ziggy, ik heb hem opgeslagen. Ben benieuwd welke jij bedoeld Mayolein, groetjes, Lida
|
|
![]() |
|
Ik heb niet een speciaal konijn in mijn hoofd. Maar ik heb een idee snoet voor ogen en dat wil me niet lukken. Het kopje zou moeten lijken op een konijn van Anne Claire Petit. Maar ik weet niet eens of er een patroon van een dergelijk gevormd konijn bestaat. Het zit in mijn hoofd maar of het bestaat? Geen idee.
|
|
|
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Ik heb je iets gemaild.
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Kun je niet een muizenkop nemen? Maar dan niet zo spits maken?
|
|
![]() |
|
Naemi ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Mei 2009 Status: Offline Points: 1363 |
Ik heb je een haasje gemaild waar je denk ik wel iets mee kunt.
|
|
geordende mensen zijn gewoon te lui om naar dingen te zoeken
|
|
![]() |
|
ChantaltJH ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 13 September 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 388 |
is dat patroon van dat haasje of konijn sleutelhangerformaat???? dan zou ik het ook erg grag willen hebben
|
|
Wil je iets van mij???? Stuur een email naar mijn hotmail met je vraag dan komt het echt wel goed!!!!
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |