diddl sleutelhanger |
Reageer ![]() |
Autheur | |
lindatjuh ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 14 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 143 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 19 September 2011 om 22:28 |
Hoi hobbydoosjes,
Ik ben op zoek naar een haakpatroon van een diddl- sleutelhanger, maar na veel surfen heb ik deze niet kunnen vinden... Weet iemand of hier een patroon voor is? En zo niet, zou deze zelf gemaakt kunnen worden? Ik heb namelijk geen idee hoe ik dat zou moeten doen... Hieronder even een foto van de sleutelhangers: http://www.fotopocket.nl/fpimages/2011/09/19/5d0073deb35557 fda7ba7532d7c3f9ef/PG1815.jpg Groetjes, Linda |
|
![]() |
|
lindatjuh ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 14 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 143 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hmm, de foto wil helaas niet lukken
![]() |
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Klik hier voor de foto
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
wat een snoepjes zijn dat he :) Ik heb geen idee of er een sleutelhanger van bestaat.Wel een groot exemplaar.
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Guest Group ![]() |
Hier op de hobbydoos kun je een gratis patroon van een muis vinden, die lijkt erg op diddl. Maar die is wel wat groot voor een sleutelhanger (hoewel die op de foto ook erg groot is).
|
|
![]() |
|
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Met heel dun garen wil het misschien lukken met het patroon van Hobbydoos...
|
|
![]() |
|
Dank jullie wel voor de reacties!
Zou ik het patroon misschien kunnen verkleinen? En zo ja, hoe moet ik dat dan doen? Gewoon alles door 2 delen gaat niet, of wel? |
|
![]() |
|
rittepetit ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 December 2008 Status: Offline Points: 4351 |
gewoon dunner garen en een haaknaald aangepast aan het garen, zoals by ieke zegt
|
|
![]() |
|
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Al geprobeerd bij Ravelry?
|
|
![]() |
|
Ik had inderdaad al op ravelry gekeken, maar kon daar geen patroontje vinden van diddl. Wel staan er veel andere muisjes op, dus ik ga even kijken of ik die misschien aan kan passen en anders ga ik de muis van hobbydoos proberen te verkleinen en/of aan te passen. Bedankt voor het meedenken, dames! |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |