Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

poppen breien

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Ingemo View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ingemo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: poppen breien
    Posted: 25 Juli 2012 om 20:27
Ik heb vandaag het boek poppen breien van Arne en Carlos gekocht, er staan zulke leuke poppen in.
maar ik vraag me af of ze ook mooi worden als je ze breit met de katoen die meestal voor de amigurumis gebruikt wordt, heeft iemand hier ervaring mee ? heeft iemand sowieso al eens zo'n pop gemaakt ?
Groetjes,
Inge

http://pinterest.com/ingemo/
Back to Top
Petronette View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Petronette Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juli 2012 om 10:50
Ik heb vroeger als kind veel knuffels (oa poppen) gebreid. Dat deed ik dan van acryl (ik ben zelf allergisch voor wol).
Wol / acryl geeft denk ik meer een zachter uiterlijk. Alhoewel je tegenwoordig ook zacht aanvoelend katoen hebt. Misschien eens een proeflapje maken en kijken en voelen hoe je het vind.

Succes !
Back to Top
breijoke View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breijoke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2012 om 21:46
Ik heb al 4 poppen gebreid met garen van de Zeeman. Op pennen 2.5 er staan wel fouten in het boek bij de benen en armen staat er minderen dan moet het afkantren zijn.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns