brandweerauto |
Reageer ![]() |
Autheur | |
matje1972 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 01 Juli 2012 Status: Offline Points: 7 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 01 Juli 2012 om 15:51 |
ik ben op zoek naar een borduurmachinepatroon van een brandweerauto.
Kan iemand mij helpen?
groetjes martina
|
|
![]() |
|
Wanda ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 30 December 2007 Status: Offline Points: 2280 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
er staat geen mailadres in je profiel en stel je even voor, dan weten we met wie we te maken hebben
|
|
WANDA
![]() Niemand is volmaakt, en daar ben ik het perfecte voorbeeld van |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
probeer hier: http://www.grillestricot.be/page2.html
|
|
![]() |
|
matje1972 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 01 Juli 2012 Status: Offline Points: 7 |
zal mij even voorstellen soory was het even vergeten.
Mijn naam is martina leegte en ik mag graag hobbieen.
Ik borduur, brei, naai, haak en borduur met een machine.
![]() ![]() ik moet voor een vriendin een slabber maken voor haar kleinzoon die in oktober word geboren.
Zij wil heel graag een brandweerop de slabber omdat haar schoonzoon bij de brand weer zit.
Heb al heel veel site's afgezocht maar kan niet vinden wat zij zoekt. En hoopte dat iemand hier mij kan helpen.
groetjes martina
|
|
![]() |
|
hoi simone
heb even gekeken daar maar helaas zit het er niet bij.
bedankt
martina
|
|
![]() |
|
pralientje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
Hoi Martina ik heb iets door gestuurt mijn man en zoon zijn bij de brandweer ik hoop dat je daar iets aan hebt
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |