Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Grote Ior (winnie de poeh)

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
lucske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lucske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2012 om 17:48

er komt mail voor de dames, met enkele vriendjes erbij.

Hoor net dat deze al bezorgd zijn, dus hoeft het niet meer.

Back to Top
okkiepowerrr View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer okkiepowerrr Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2012 om 20:50
mag ik hem misschien ook ontvangen
okkiepowerrrcharly.blogspot.com

Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2012 om 21:51
lucske wat bedoel je met vriendjes zijn er nog meer knuffeltjes bij dan want ik heb alleen ior ontvangen en daar ben ik super blij mee hoor maar als er nog meer bij zijn wil ik ze dolgraag er bij hebben
Back to Top
Venaille View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Venaille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2012 om 22:04

Originally posted by doortje doortje wrote:

lucske wat bedoel je met vriendjes zijn er nog meer knuffeltjes bij dan want ik heb alleen ior ontvangen en daar ben ik super blij mee hoor maar als er nog meer bij zijn wil ik ze dolgraag er bij hebben

Elma, ik stuur je ook wat patroontjes! Veel plezier ermee!

Lucske, zou ik de Winnie de Pooh patroontjes ook van jou mogen ontvangen? Alvast bedankt!

Veel liefs van Marieke
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2012 om 22:07
dank je wel ze zijn zo schattig al wordt ik 100jaar dit gaat nooit vervelen echt liefjes
Back to Top
Venaille View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Venaille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Januari 2012 om 22:19
Graag gedaan!
Back to Top
lucske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lucske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Januari 2012 om 05:04

Oke, zal ze toch doorsturen naar iedereen, wie ze al heeft kiepert ze maar rechts onderaan in z'n schermpje, daar staat een emmertje,

groetjes, Luc

Back to Top
Venaille View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Venaille Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Januari 2012 om 05:10
Originally posted by lucske lucske wrote:

Oke, zal ze toch doorsturen naar iedereen, wie ze al heeft kiepert ze maar rechts onderaan in z'n schermpje, daar staat een emmertje,

groetjes, Luc

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.406 seconden.
Lang Yarns