haakpatroon aap |
Reageer ![]() |
Autheur | |
joslin ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 27 September 2011 Status: Offline Points: 15 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 09 Oktober 2011 om 13:02 |
Hallo, iik ben op zoek naar een haakpatroon van een leuke aap, kan iemand mij hieraan helpen? dan maak je me erg blij! groetjes joslin |
|
![]() |
|
lindatjuh ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 14 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 143 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Als je je aanmeld op ravelry.com kun je daar veel leuke
patroontjes vinden, zowel gratis als betaald. Het is een engelse site, dus bij zoekopdracht kun je dan monkey intypen. Er staan heel veel leuke dingen op, succes ![]() Groetjes, Linda |
|
![]() |
|
joslin ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 27 September 2011 Status: Offline Points: 15 |
Hoi. Bedankt voor je tip. Maar vind lastig dat
het engels is..! Groetjes |
|
![]() |
|
lindatjuh ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 14 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 143 |
Het valt allemaal best wel mee, het enige wat je moet
weten zijn de afkortingen. Ik zal hieronder even een schemaatje voor je maken: ch (chain) = losse lp (loop) = lus rnd ( round) = ronde sc (single crochet) = vaste sl st (slip stitch) = halve vaste En dan was er nog een dc (double crochet), maar ben even vergeten of dat nou een stokje was of een half stokje ![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Er zijn een heleboel boekjes met dieren uitgegeven, ook met apen. Bij Euroland of de gewone boekhandel kun je er om vragen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |