Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Vraag over het patroon van de nijlpaart

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
kaatje24 View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kaatje24 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Vraag over het patroon van de nijlpaart
    Posted: 27 Augustus 2012 om 19:15
Wie kan mij uit leggen het begin van het patroon van de nijl paart op hobby doos.
Ga je iedere keer rond als 1 toer of ga je iedere keer keren.
Wie kan me helpen met het begin.

Back to Top
haribiwo View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haribiwo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2012 om 19:40
Ik heb dit patroon zelf niet, dus als je even de eerste regels hier wilt neerzetten, dan kunnen we je verder helpen
Back to Top
robeer View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer robeer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2012 om 21:45
Ik ga er van uit dat het een Amigurumi patroon is. Ik ken het patroon niet maar dat wordt meestal gebruikt voor dat soort werkjes. Ik neem aan dat het geen plat nijlpaard is?
Dan haak je gewoon door in toeren zonder te keren. Je haakt dan eigenlijk spiraalgewijs.
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Augustus 2012 om 21:56
heb even gespiekt, het is denk ik het nina nijlpaard en wordt gewoon in het rond gehaakt. neem een afstekende kleur draad die je door de 1e steek haalt, dan weet je als je telt dat je goed zit, dat hulpdraadje steeds meenemen
lydia wijsbroek
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.402 seconden.
Lang Yarns