Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Large Amineko, Mouth

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Wilma1979 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wilma1979 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Large Amineko, Mouth
    Posted: 28 Augustus 2012 om 18:50
Ik heb zojuist het boek Hello my name is Animeko en wordt mijn eerste engels patroon en heb gelijk julle hulp nodig en wel met de Large versie:
Bij de mond staat bij de laatste toer Special dec: Insert hook into front loop only, then into the next 3 sts, Yarn Over and pull yarn through all loops on hook, repeat for next 4 st, repeat for next 3 st, repeat for next 4 st.
Graag jullie hulp want heb geen idee wat met bovenstaande wordt bedoeld. Alvast mijn dank!
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2012 om 18:53
gewoon een speciale mindering, alleen in de voorste lus insteken, 4x, dan omslaan en draad door de 4 lussen halen dus 1 steek over. hoop dat je het snapt, je neemt 4x alleen de voorste lusjes op je haaknaald en die haak je in 1 keer af.
lydia wijsbroek
Back to Top
Wilma1979 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wilma1979 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2012 om 19:14
Helemaal duidelijk Lydia, dank voor je supersnelle reactievHug.
Liefs Wilma
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns