Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Kleur wisselen

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Petronette View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Petronette Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2012 om 10:22
Ik idd ook steeds op pauze gedrukt en wat ze deed opgeschreven.
En daarna op de bank aan de slag.
Back to Top
sun-kitty View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sun-kitty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2012 om 10:27
.
Back to Top
Petronette View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Petronette Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2012 om 11:08
Slim !
Nu weet ik het wel, maar over een half jaartje, snap ik mijn eigen tekst dan nog wel ? Wink
Back to Top
sun-kitty View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sun-kitty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2012 om 11:12
.
Back to Top
piggy View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer piggy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2012 om 21:41
Originally posted by sun-kitty sun-kitty wrote:

Originally posted by piggy piggy wrote:

Geweldig, trouwens, dat vogeltje!
Dank je wel, maar eigenlijk is het een mini-sneeuwpopje. Embarrassed

Vond het wel ludiek om hem een rastamuts op z'n koppie te zetten en toch houdt hij z'n hoofdje koel en smelt hij niet! Wink

Hier is hij in z'n winterhansopje:

....Embarrassed(oeps!) Ik dacht later ook al...of was het een sneeuwpopje.....?? In elk geval is hij erg leuk, vooral met dat rastamutsje!

Back to Top
piggy View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer piggy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2012 om 21:43
Originally posted by sun-kitty sun-kitty wrote:

Originally posted by Petronette Petronette wrote:

Ik ben er gister wel gelijk mee aan de slag gegaan. En natuurlijk met de moeilijkere (mooiere) versie. Embarrassed
En eigenlijk is het helemaal niet zo ingewikkeld, als je de steek eenmaal doorhebt. Wink

Dus bedankt voor het delen van de filmpjes, deze bijna perfecte perfectionist LOL is er erg blij mee !
Heel graag gedaan. :)
Ik was er zelf ook heel blij mee toen ik hem vond en hij is goed te doen bij een rondje vanaf ongeveer 9 steken, maar bij kleinere rondjes ga ik toch de 'niet-knip'versie doen, anders wordt het ècht een gefriemel met al dat geknoop en per toer wisselen. Smile

Het fijne van die filmpjes is, dat je deze op elk moment kan stilzetten als je iets goed wilt nadoen, vind ik. Smile
Back to Top
piggy View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer piggy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Augustus 2012 om 21:47
Ik heb er gister de hele avond mee zitten prutsen, inderdaad handig die filmpjes, omdat je ze kunt stop zetten.
Ik had het idee dat je bij het losknippen van de draad het mooiste resultaat krijgt (filmpje 1), maar dat vind ik zo lastig steeds om elke ronde de draad los te knippen....? I

k ben nu bijvoorbeeld bezig met een luchtballonnetje, steeds drie rondes in 1 kleur en dan van kleur wisselen. Als ik dan elke ronde het draadje moet losknippen?  Zal volgens mij niet de bedoeling zijn, maar zal het wel niet helemaal goed begrijpen.
Back to Top
sun-kitty View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sun-kitty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2012 om 00:59
.
Back to Top
sun-kitty View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sun-kitty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2012 om 01:01
.
Back to Top
piggy View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer piggy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2012 om 11:24
Ah! Ga ik proberen, thanx!
Back to Top
sun-kitty View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer sun-kitty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Augustus 2012 om 13:24
.
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2012 om 13:18
Ik lag me net af te vragen (rustmomentje) waarom eigenlijk niet rondtes haken ipv in spiraal.
Ik heb mijn uiltje op de manier van het filmpje gedaan, steeds draden afknippen en steek maken. En dacht kan dat niet handiger ?

Waarom zouden de patronen van tegenwoordig in spiraal haken en niet gewoon 1 losse, aantal vasten haken en sluiten met een hv. Daar zie je wel iets van, maar toch ook stukken minder dan doorhaken met verschillende kleurtjes.
Of sla ik de plank nu helemaal mis ?
Back to Top
piggy View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer piggy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Augustus 2012 om 17:30
.....volgens mij doe ik het al zo...ik zou niet weten hoe je in spiraal haakt?
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns