LUIERTAART |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Catrien ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 18 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 13 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 18 Juni 2011 om 18:57 |
hALLO ALLEMAAL KAN IEMAND MIJ HELPEN AAN EEN PATROON VOOR EEN LUIERTAART OF LUIERMAND TE MAKEN .IK BEDOEL MET ZELFGEMAAKTE KLEINE DINGETJES ENZO. ALVAST BEDANKT |
|
![]() |
|
berdien ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 19 Januari 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 686 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ik heb een super leuke hier volgt een foto:
http://www.babybytes.nl/addvipphotocomments.php?id=8790715-6 9788419&vnaam=manona Dit is de omschrijving: Als benodigdheden heb je nodig. 2 hydrofiele luiers, 20 luiers (maat 2), 1 paar rammelsokjes. Ik zelf heb er 1 rompertje en een truitje in verwerkt,maar je kunt ook een slabertje of een spuugdoekje gebruiken. Linten, ijzerdraad, en 2 wc rolletjes. Tja nu de uitleg over hoe ik het gemaakt heb. Eerst heb ik de luiers om de wcrol gerold. Je legt de luiers in een rij en je rolt eigenlijk de wc rol er in. En dan zet je het vast met een lint. Dit doe je 2x. Dan pak je een hydrofiele luier, en deze rol je op. De hydrofiele luier doe je dan door het wc rolletje, zodat je de beide wielen aan elkaar hebt ziten. In het midden heb ik nog een strik gedaan. Zeg maar tussen de wielen. En dan rol je een hydrofiele luier om een ijzerdraad heen, en deze doe je ook door de wcrol, en dan even in model buigen. En aan het eindjes doe je de rammelsokjes. En als koplamp kun je een flesje gebruiken. Ik had toevalig deze tuttel nog. En dan leuk versieren met lintjes. Dit profiel is niet van mij maar kwam hem tegen en had gemaild voor de omschrijving miss heb je er wat aan succes!!! |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |