info gezocht |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Butterfly1979 ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 17 Juni 2011 Status: Offline Points: 62 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 18 Juni 2011 om 11:18 |
Hallo allemaal, Na lang gesnuffeld te hebben hier op de site ben ik tot één conclusie gekomen (en ik hoop dat ik dat juist had): |
|
Je wordt niet creatief geboren, je maakt je eigen leven en dus je eigen ding; "CREATE"
|
|
![]() |
|
Tante Jan ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 14 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 520 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Als je lang gesnuffeld heb hier heb je vast ook ontdekt dat je met de knop "zoeken" zelf al een heleboel kan vinden qua patronen
![]() En volgens mij is je definitie van amigurumi niet helemaal juist, volgens de eerste hit op Google is het de Japanse term voor in het het rond gehaakte beestjes. Dus niet per definitie klein (nouja, ligt er ook aan wat je zelf onder 'klein' verstaat natuurlijk ![]() Succes! |
|
Blessed to be a blessing
|
|
![]() |
|
Mistig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2571 |
Als je op de volgende tekst Googled : free amigurumi patterns, krijg je zoveel hits dat je voor jaren genoeg patroontjes hebt. En anders aanmelden bij Ravelry, daar kun je er ook heel veel vinden.
|
|
Bloei daar waar je geplant wordt.
|
|
![]() |
|
orchidee ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 18 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3 |
Hallo
Wie weet voor mij een idee hoe ik een draad makkelijk kan splitsen? Het gaat me nl om hele dunne wol waarmee ik wil breien,maar alle(normalen dikte,s)zijn te dik,zelfs voor pennen 2. Misschien iemand daar een oplossing voor? Ik hoor het heel graag!. Alvast bedankt. Mvgroetjes. |
|
![]() |
|
Mistig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2571 |
Hallo Orchidee, 't is niet zo handig om jouw vraag over draden splitsen onder te brengen bij een andere vraag. Je kunt beter een Nieuw Onderwerp aanmaken en dan je vraag nog een keer stellen.
|
|
Bloei daar waar je geplant wordt.
|
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Ik zou zeggen.. wandel een goede boekhandel in en vraag naar haakboekjes van uitgeverij Forte (Christel Krukkert, Annemarie Arts). Super leuke boekjes in het Nederlands en niet duur. Ik heb er van de week weer 2 gekocht ![]() Wil je een los patroon... gebruik de zoeken knop of steek een uurtje in het bekijken van de links (als je het met een uurtje red ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Sommige filialen van Euroland hebben een grote hobbyafdeling, onder andere haak- en breiboekjes. De witte boekhandel heeft ze soms ook. En onze eigen hobbydooswinkel. Marktplaats kun je ook op kijken.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
ilyani ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Juli 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
en op een heleboel leuke blogs en website's, webwinkels,
hyves er is zoveel te vinden zowel engels als nederlands |
|
groetjes miranda
|
|
![]() |
|
Petra T. ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 737 |
Je hebt mail. Veel plezier ermee.
|
|
Geduld kun je oefenen.
www.petriek.blogspot.com |
|
![]() |
|
Butterfly1979 ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 17 Juni 2011 Status: Offline Points: 62 |
@ Mistig: Dank je wel voor je google tip. Altijd handig als je weet wát je moet zoeken;) @ Prideke: Dank voor de boekentips. Annemarie Arts hadden we al en mijn moeder heeft hiervan twee maal de ooievaar gemaakt, een maal het vliegtuig, de slak met ringen en diverse vogeltjes. Daarnaast heeft ze hiervan ook de muziekschaap gemaakt en die vind ik nog het mooiste. Christine Krukkert hebben we inmiddels ook één boekje niet van kunnen laten liggen, dus wordt vervolgd. @ Magtelt: Zijn zeer geslaagd!!! @ Petra: Dank je wel voor je mail!! Super!!! |
|
Je wordt niet creatief geboren, je maakt je eigen leven en dus je eigen ding; "CREATE"
|
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
als het goed is heb je mail
|
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |