Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

info gezocht

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Butterfly1979 View Drop Down
Groupie
Groupie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Butterfly1979 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: info gezocht
    Posted: 18 Juni 2011 om 11:18

Hallo allemaal,

Na lang gesnuffeld te hebben hier op de site ben ik tot één conclusie gekomen (en ik hoop dat ik dat juist had):
De amigurumi versies zijn kleine haakwerkjes?! Toch?!

Nu ben ik benieuwd of iemand me kan helpen aan een kleine bij, bloem, giraffe en olifant? Linkjes, patronen of boekjes; alles is welkom!

Maandag hebben wij onze jaarlijkse shopdag, dus ik weet wel al waar mijn ogen op gericht zullen zijn...ben aangestoken door het virus hier

Je wordt niet creatief geboren, je maakt je eigen leven en dus je eigen ding; "CREATE"
Back to Top
Tante Jan View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tante Jan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2011 om 11:46
Als je lang gesnuffeld heb hier heb je vast ook ontdekt dat je met de knop "zoeken" zelf al een heleboel kan vinden qua patronen

En volgens mij is je definitie van amigurumi niet helemaal juist, volgens de eerste hit op Google is het de Japanse term voor in het het rond gehaakte beestjes. Dus niet per definitie klein (nouja, ligt er ook aan wat je zelf onder 'klein' verstaat natuurlijk )

Succes!
Blessed to be a blessing
Back to Top
Mistig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mistig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2011 om 12:09
Als je op de volgende tekst Googled : free amigurumi patterns, krijg je zoveel hits dat je voor jaren genoeg patroontjes hebt. En anders aanmelden bij Ravelry, daar kun je er ook heel veel vinden.
Bloei daar waar je geplant wordt.
Back to Top
orchidee View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer orchidee Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2011 om 12:10
Hallo

Wie weet voor mij een idee hoe ik een draad makkelijk kan splitsen?
Het gaat me nl om hele dunne wol waarmee ik wil breien,maar alle(normalen dikte,s)zijn te dik,zelfs voor pennen 2.

Misschien iemand daar een oplossing voor?

Ik hoor het heel graag!.
Alvast bedankt.

Mvgroetjes.
Back to Top
Mistig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mistig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2011 om 12:15
Hallo Orchidee, 't is niet zo handig om jouw vraag over draden splitsen onder te brengen bij een andere vraag. Je kunt beter een Nieuw Onderwerp aanmaken en dan je vraag nog een keer stellen.
Bloei daar waar je geplant wordt.
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2011 om 15:06
Originally posted by Butterfly1979 Butterfly1979 wrote:

Hallo allemaal,

Na lang gesnuffeld te hebben hier op de site ben ik tot één conclusie gekomen (en ik hoop dat ik dat juist had):
De amigurumi versies zijn kleine haakwerkjes?! Toch?!

Nu ben ik benieuwd of iemand me kan helpen aan een kleine bij, bloem, giraffe en olifant? Linkjes, patronen of boekjes; alles is welkom!

Maandag hebben wij onze jaarlijkse shopdag, dus ik weet wel al waar mijn ogen op gericht zullen zijn...ben aangestoken door het virus hier

Ik zou zeggen.. wandel een goede boekhandel in en vraag naar haakboekjes van uitgeverij Forte (Christel Krukkert, Annemarie Arts). Super leuke boekjes in het Nederlands en niet duur. Ik heb er van de week weer 2 gekocht

Wil je een los patroon... gebruik de zoeken knop of steek een uurtje in het bekijken van de links (als je het met een uurtje red ) Ik denk dat je voor de komende jaren genoeg patroontjes vind
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2011 om 18:46
Sommige filialen van Euroland hebben een grote hobbyafdeling, onder andere haak- en breiboekjes. De witte boekhandel heeft ze soms ook. En onze eigen hobbydooswinkel. Marktplaats kun je ook op kijken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
ilyani View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ilyani Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2011 om 19:44
en op een heleboel leuke blogs en website's, webwinkels,
hyves er is zoveel te vinden zowel engels als nederlands
groetjes miranda
Back to Top
Petra T. View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Petra T. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 Juni 2011 om 22:52
Je hebt mail. Veel plezier ermee.
Geduld kun je oefenen.
www.petriek.blogspot.com
Back to Top
Butterfly1979 View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Butterfly1979 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juni 2011 om 15:31

@ Mistig: Dank je wel voor je google tip. Altijd handig als je weet wát je moet zoeken;)

@ Prideke: Dank voor de boekentips. Annemarie Arts hadden we al en mijn moeder heeft hiervan twee maal de ooievaar gemaakt, een maal het vliegtuig, de slak met ringen en diverse vogeltjes. Daarnaast heeft ze hiervan ook de muziekschaap gemaakt en die vind ik nog het mooiste. Christine Krukkert hebben we inmiddels ook één boekje niet van kunnen laten liggen, dus wordt vervolgd.
Zoekknop op deze site is handig, maar je krijgt zoveel hits waar je ook met sommige niets meer kunt omdat ze bijvoorbeeld al oud zijn en die onderling wel doorgestuurd zijn, maar om daar nog om te gaan vragen...

@ Magtelt: Zijn zeer geslaagd!!!

@ Petra: Dank je wel voor je mail!! Super!!!

Je wordt niet creatief geboren, je maakt je eigen leven en dus je eigen ding; "CREATE"
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juni 2011 om 15:57
als het goed is heb je mail
lydia wijsbroek
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.436 seconden.
Lang Yarns