haakpatroon vlieger gezocht |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Naemi ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Mei 2009 Status: Offline Points: 1363 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 22 Juni 2011 om 20:45 |
Ik wil als applicatie een vlieger gaan maken, iets als hieronder heb ik in gedachten. Maar voordat ik het wiel opnieuw ga uitvinden leek het me handig om eerst eens te vragen of iemand er misschien een patroon van heeft. Ook alleen patroon voor een ruit is al welkom.
![]() |
|
geordende mensen zijn gewoon te lui om naar dingen te zoeken
|
|
![]() |
|
natie.83 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 25 Juli 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 678 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Volgens mij jan je het patroon van
een vlaggetje gebruiken beginnen met 2losse 1vaste dan 2vaste in de vaste dan in iedere vaste 2 vaste is 4 dan 1keer losse in de eerste en laatste vaste 2 totaal 6 keerlosse dan weer 6 vaste keer losse dan in de eerste en laatste vaste weer 2 vaste totaal 8 keer losse weer 8 vaste keer losse eerste en laatste vaste 2 vaste totaal 10vasten keer losse 10vaste enz. En bij het mindere iedere rij mindere volgens mij heb je dan een vlieger |
|
groetjes nathalie
|
|
![]() |
|
R.M. ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 19 Mei 2011 Status: Offline Points: 176 |
Ik las je berichtje net en kwam toen dit toevallig tegen.. http://maizehutton.blogspot.com/2011/03/my-crocheted-kite-pa ttern.html Misschien heb je er wat aan. Liefs |
|
![]() |
|
Naemi ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Mei 2009 Status: Offline Points: 1363 |
Bedankt voor het zoeken. Ik zal eens wat gaan proberen. Ik kwam zelf dit basispatroon voor een driehoek tegen, daarmee kun je natuurlijk ook verder variëren:
![]() |
|
geordende mensen zijn gewoon te lui om naar dingen te zoeken
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |