gezocht briepatroon heren vest maat 64/66 |
Reageer ![]() |
Autheur | |
moeders trui ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 25 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 25 Juni 2011 om 12:04 |
hallo allemaal voor mijn moeder die plotseling in een rolstoel terecht is gekomen wie heeft deze voor haar hoop dat jullie willen helpen mvg jaap |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Oh dat is wel heel erg naar, wens haar maar veel sterkte!
Zelf loop ik ook tegen het probleem dat er voor mannen niet makkelijk wat te vinden is maar ik raad je aan om hier te kijken Al deze patronen zijn gratis te krijgen en printen. |
|
![]() |
|
moeders trui ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 25 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2 |
bedankt voor je reactie had deze pagina zelf in middels ook gevonden althans gedeeltelijk jou link geeft een mooi overzicht van de partoonen staan mooie tussen maar het probleem is dat de naald dikte en dus de woldikte niet overeen komen tevens zit moeder met het probleem dat ze niet helemaal meer weet hoe zij een mouwsgat moet maken ze weet dat je steken moet minderen maar hoe veel en waneer is ze kwijt tja als je 75 bent vergeet je wel eens wat toch zeker als je het breien een tijd niet meer gedaan hebt |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Helaas, mijn oude Hemaboeken hadden meestal patronen voor hun eigen wol en dat is diktes van 2,5 tot 5.
Er is al eerder een vraag voor een herenvest geweest en toen heb ik mijn bilotheekje doorgespit. Niets in pen 7/8. Overigens is een vest met pen 7/8 niet vreselijk zwaar breien om niet te spreken van zwaar bij het dragen? |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |