Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

stokjes vraagje

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: stokjes vraagje
    Posted: 04 Oktober 2012 om 10:54
Ik heb eens een vraag:

als je stokjes haakt, en er staat 'haak in het stokje'. Waar steek je dan je haaknaald? Toch niet tussen 2 stokjes?
Embarrassed

http://pinterest.com/ellejientje/
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2012 om 11:01
als er staat haak in het stokje, moet je op de bovenrand kijken van de vorige toer, dan zie je als het waare een heel rijtje kettingsteken en dan neem je bovenop het stokje de kettingsteek in z'n geheel op voor en achter, dus niet alleen de voorste of achterste, anders krijg je een ribbelrandje, als je tussen de stokjes in gaat steken, krijg je een heel ander effect, probeer het maar es uit op een proeflapje
lydia wijsbroek
Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2012 om 11:03
ok dank je wel :-)

Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2012 om 11:05
Dat is zo moeilijk te zeggen want er zijn er die zeggen wat ze bedoelen en andere die het zo zeggen maar dan ook het gewoone v-tje bovenaan bedoelen.
Tussen 2stokjes komt veel voor als er meerdere stokjes in worden gedaan om een cluster te vormen of omdat je rond het stokje moet haken.
Ik zou zeggen altijd even eerst doen wat je gevoel zegt, klopt het niet dan zie je dat meestal wel snel hoor

Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2012 om 12:52
Kort samengevat :

Als het motief bestaat uit enkel stokjes naast elkaar dan moet je Lydia haar uitleg volgen

Heb je een motiefje dan volg je Vikike's raad

Nu hopen dat ik niet voor verwarring zorg LOL

Back to Top
ElleBelle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ElleBelle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Oktober 2012 om 12:54
nenee, ik ben helemaal mee.

En vanaf nu ga ik het altijd juist doen Big smile

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.438 seconden.
Lang Yarns