Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Waar laat je het allemaal?

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 22:42
Ik handwerk 's avonds bij de tv (toevallig vanavond geen steek gedaan Wink, eerst de hele dag gewerkt en daarna gesport, en toen de puf eruit), maar naast mijn stoel heb ik een picknickmand staan met alle wolletjes die ik denk nodig te hebben (en dat betekent dat de mand tot de rand is gevuld) en op de salontafel ligt het werkje waar ik op dat moment mee bezig ben. In dit geval is het een mutsje en een granny dekentje voor een collega. op de vensterbank naast me staat een plastic busje met hierin een assortiment aan haaknaalden, kabelnaalden en satéprikkers en daarachter staat een bakje van de chinees met naalden, klosjes garen en spelden
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is

het glas is altijd halfvol

Back to Top
Annita View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Annita Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Oktober 2012 om 23:14
Ik heb een hoek in de kamer gecreëerd, waar al mijn spullen liggen waar ik op dit moment mee bezig ben. (Netjes in de hoek, zodat niemand erover struikeld!) Verschillende grote boodschappentassen naast de stoel met allerlei werkjes. Vind het altijd saai om maar met één ding bezig te zijn. Daarnaast een stapel brei en haakboeken waar ik tussendoor even in snuffel.Dan staat vóór mij op de grote tafel natuurlijk de computer, want daar ben ik ook regelmatig mee bezig. De rest van mijn voorraad ligt door het hele huis verspreid. Op zolder 3 planken (over de hele breedte van het kamertje) vól met wol en katoen. Op de bovenverdieping nog een leeg kamertje helemaal volgepropt met patronen, naalden, wol ed.
Afijn, de rest vertel ik maar niet!
Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2012 om 08:30
Vorig jaar toen ik begon deed ik het met een doosje in de kamer van Hobbydoos waar de bestelde wol inzat. Inmiddels heb ik een heuse lade ingericht in een ikeakast! Geeft een lekker gevoel dat zo open te kunnen trekken en een mooi assortiment tegen te komen! Wink  
Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
Saskia_ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Saskia_ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2012 om 08:31
Originally posted by Annita Annita wrote:

Afijn, de rest vertel ik maar niet!

Klinkt spannend!
Groetjes Saskia ♡♡♡

Back to Top
drempt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer drempt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2012 om 08:53
ik heb 1 mand van een ikea kast vol met wol patroon en naald voor de deken waar ik aan bezig ben de rest van de manden zitten vol met speelgoed en spelletjesvoor de kids

de rest staat op zolder in 1 plastic bak met deksel mijn boeken en tijdschriften en de naalden en losse patronen en een plastic bak met deksel met verschillende tassen met wolletjes en katoen
dan heb ik nog een aantal losse bakjes en doosjes met knoopjes en bedeltjes lintjes en allerlei klein spul wat ik denk te kunen gebruiken

mijn hobbyhoek is nog steeds in de maakEmbarrassed
Chris

zoveel idee�n zo weinig tijd
Back to Top
andrea21 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer andrea21 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2012 om 11:07
Ik heb deze hele kast inmiddels is er een mandje bij gekomen en ik heb 2 laden onder de in de tv kast ook nog spullen liggen en me lopende werkje heb ik in een flex make up tas van het kruidvat die ik overal mee naar toe kan nemen.

Het is de bedoeling dat ik boven een gedeelde hobby kamer krijg met me zoon zijn trein maar goed eerst de huiskamer schilderen en laminaar liggen.
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2012 om 00:41
Mijn zooi (zoals mijn hubby het noemt, hij heeft zelf geen ruimte innemende hobby's) heb ik opgeslagen op mijn hobbykamer van 20 vierkante meter. Heb de afgelopen jaren veel materiaal verzameld voor dingen die ik nog wil gaan maken (onder andere lace sjaals. truien, vesten, deken, gebreide tas) deze hangen allemaal in linnen tassen met het patroon erbij, de zogenaamde "project tassen" De projecten waar ik mee bezig ben staan ook in project tassen onder de trap in de hal. Zo af en toe is het er maar eentje, maar meestal wel een stuk of 3, want het is toch lekker om steeds met iets anders bezig te kunnen zijn.
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2012 om 11:07
als ik het zo lees durf ik het bijna niet te zeggen
maar ik heb een heeeeeeeel groot gedelte van de voorzolder in beslag genomen
de afgelopen 4,5 jaar heb ik zoveel verzameld dat ik het niet meer kwijt kan en dat ik ook geen dingen meer kan(maaar doe het toch)kopen omdat ik eigenlijk de ruimte niet meer heb
maar ik heb een plan bedacht
ik heb ooit een apparaat gekocht om etenswaren luchtdicht te verpakken
ik heb deze nog nooit gebruikt en heb nu bedacht dat ik al mijn wol luchtdicht ga verpakken dat scheelt ook een hoop ruimte
en dan kan ik toch weer eens iets nieuws kopen
het zit nu los in dozen zakken tassen nog meer dozen en ga zo maar verder
ook plasticbakken op drie grote planken in trapgat naar zolder
het is echt te veel om op te noemen
ik heb daar echt en heuse winkel
maar iets terug vinden dat is moeilijker
hoop dat dat nu goed gaat kiomen met lucht dicht verpakken

groetjes nia
Back to Top
bandicot View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bandicot Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 09:41
Wat een bekende verhalen.

Misschien (ben ik zelf ook steeds van plan) moeten we eerst 'ns opmaken wat we hebben; maar ja, die opruimingsmandjes die vragen erom om in te graaien.

Ik heb vier bakken van de Blokker met garen. Drie mandjes onder de salontafel met lopende projecten. Een plastic ladekastje met "overige" dingen. Enne in de kast nog een tas met een onafgeronde trui, een "nog te knopen" kleed (komt vanzelf wel weer in over 10 jaar), een bakje met lintjes e.d. ; in de huiskamer een gezellige mand met vulsel, bak oogjes/neusjes e.d.

Wat zijn we toch een rijke mensen .......
Back to Top
vivke1959 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vivke1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2012 om 17:34
ik heb gisteren foto's genomen van de hobbykamer ,die men ventje van de winter heeft klaargemaakt voor me, geen rondslingerende dingen meer in huis

bovenste gedeelte is wol ,wol en nog eens wol,voor de haakhobby(of verslaving) net wat je wil Wink
eerste verdiep is van de papierhobby
onder het werkblad staan de dozen met stoffen voor de naaihobby

kheb niet veel plaats meer over ,maar als het moet schiven we wel weer door
misschien een hoekje vrijmaken in de papegaaienkamer die ernaast ligt LOLLOL
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns