Waar laat je het allemaal? |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Autheur | |
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik handwerk 's avonds bij de tv (toevallig vanavond geen steek gedaan
![]() |
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
Annita ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 04 Januari 2011 Locatie: Katwijk aan Zee Status: Offline Points: 772 |
Ik heb een hoek in de kamer gecreëerd, waar al mijn spullen liggen waar ik op dit moment mee bezig ben. (Netjes in de hoek, zodat niemand erover struikeld!) Verschillende grote boodschappentassen naast de stoel met allerlei werkjes. Vind het altijd saai om maar met één ding bezig te zijn. Daarnaast een stapel brei en haakboeken waar ik tussendoor even in snuffel.Dan staat vóór mij op de grote tafel natuurlijk de computer, want daar ben ik ook regelmatig mee bezig. De rest van mijn voorraad ligt door het hele huis verspreid. Op zolder 3 planken (over de hele breedte van het kamertje) vól met wol en katoen. Op de bovenverdieping nog een leeg kamertje helemaal volgepropt met patronen, naalden, wol ed.
Afijn, de rest vertel ik maar niet! ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Saskia_ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Oktober 2011 Status: Offline Points: 1199 |
Vorig jaar toen ik begon deed ik het met een doosje in de kamer van Hobbydoos waar de bestelde wol inzat. Inmiddels heb ik een heuse lade ingericht in een ikeakast! Geeft een lekker gevoel dat zo open te kunnen trekken en een mooi assortiment tegen te komen!
![]() |
|
Groetjes Saskia ♡♡♡
|
|
![]() |
|
Saskia_ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Oktober 2011 Status: Offline Points: 1199 |
Klinkt spannend!
|
|
Groetjes Saskia ♡♡♡
|
|
![]() |
|
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
ik heb 1 mand van een ikea kast vol met wol patroon en naald voor de deken waar ik aan bezig ben de rest van de manden zitten vol met speelgoed en spelletjesvoor de kids
de rest staat op zolder in 1 plastic bak met deksel mijn boeken en tijdschriften en de naalden en losse patronen en een plastic bak met deksel met verschillende tassen met wolletjes en katoen
dan heb ik nog een aantal losse bakjes en doosjes met knoopjes en bedeltjes lintjes en allerlei klein spul wat ik denk te kunen gebruiken
mijn hobbyhoek is nog steeds in de maak
![]() |
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
andrea21 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 21 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 568 |
Ik heb deze hele kast inmiddels is er een mandje bij gekomen en ik heb 2 laden onder de in de tv kast ook nog spullen liggen en me lopende werkje heb ik in een flex make up tas van het kruidvat die ik overal mee naar toe kan nemen.
![]() Het is de bedoeling dat ik boven een gedeelde hobby kamer krijg met me zoon zijn trein maar goed eerst de huiskamer schilderen en laminaar liggen.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
pimmetje ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 05 Januari 2011 Status: Offline Points: 957 |
Mijn zooi (zoals mijn hubby het noemt, hij heeft zelf geen ruimte innemende hobby's) heb ik opgeslagen op mijn hobbykamer van 20 vierkante meter. Heb de afgelopen jaren veel materiaal verzameld voor dingen die ik nog wil gaan maken (onder andere lace sjaals. truien, vesten, deken, gebreide tas) deze hangen allemaal in linnen tassen met het patroon erbij, de zogenaamde "project tassen" De projecten waar ik mee bezig ben staan ook in project tassen onder de trap in de hal. Zo af en toe is het er maar eentje, maar meestal wel een stuk of 3, want het is toch lekker om steeds met iets anders bezig te kunnen zijn.
|
|
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl |
|
![]() |
|
niania ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
als ik het zo lees durf ik het bijna niet te zeggen
maar ik heb een heeeeeeeel groot gedelte van de voorzolder in beslag genomen de afgelopen 4,5 jaar heb ik zoveel verzameld dat ik het niet meer kwijt kan en dat ik ook geen dingen meer kan(maaar doe het toch)kopen omdat ik eigenlijk de ruimte niet meer heb maar ik heb een plan bedacht ik heb ooit een apparaat gekocht om etenswaren luchtdicht te verpakken ik heb deze nog nooit gebruikt en heb nu bedacht dat ik al mijn wol luchtdicht ga verpakken dat scheelt ook een hoop ruimte en dan kan ik toch weer eens iets nieuws kopen het zit nu los in dozen zakken tassen nog meer dozen en ga zo maar verder ook plasticbakken op drie grote planken in trapgat naar zolder het is echt te veel om op te noemen ik heb daar echt en heuse winkel maar iets terug vinden dat is moeilijker hoop dat dat nu goed gaat kiomen met lucht dicht verpakken groetjes nia |
|
![]() |
|
bandicot ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 331 |
Wat een bekende verhalen.
Misschien (ben ik zelf ook steeds van plan) moeten we eerst 'ns opmaken wat we hebben; maar ja, die opruimingsmandjes die vragen erom om in te graaien. Ik heb vier bakken van de Blokker met garen. Drie mandjes onder de salontafel met lopende projecten. Een plastic ladekastje met "overige" dingen. Enne in de kast nog een tas met een onafgeronde trui, een "nog te knopen" kleed (komt vanzelf wel weer in over 10 jaar), een bakje met lintjes e.d. ; in de huiskamer een gezellige mand met vulsel, bak oogjes/neusjes e.d. Wat zijn we toch een rijke mensen ....... |
|
![]() |
|
vivke1959 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 29 Augustus 2012 Status: Offline Points: 187 |
ik heb gisteren foto's genomen van de hobbykamer ,die men ventje van de winter heeft klaargemaakt voor me, geen rondslingerende dingen meer in huis
bovenste gedeelte is wol ,wol en nog eens wol,voor de haakhobby(of verslaving) net wat je wil
![]() eerste verdiep is van de papierhobby
onder het werkblad staan de dozen met stoffen voor de naaihobby
![]() ![]() kheb niet veel plaats meer over ,maar als het moet schiven we wel weer door
misschien een hoekje vrijmaken in de papegaaienkamer die ernaast ligt
![]() ![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |