Wie weet waar ze deze katoen nog hebben |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Claire ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 04 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3049 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 14 Juli 2011 om 10:29 |
Ik ben op zoek naar een restant katoen van
schachenmayr en dan de jazz, ik weet dat hij uit de handel maar
misschien weten jullie nog een restant te koop. Ik heb indertijd veel
gekocht maar ik kom nog wat sprekende kleuren zoals aqua , jeansblauw en
rood te kort.
|
|
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen Dan zul je versteld staan Hoeveel een mens kan leren ![]() |
|
![]() |
|
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Zal even kijken of ik nog wat heb liggen, beloof niets;)
Misschien bij een soort van wol-outlet. Zit zoiets in Hardenberg, heb ik begrepen. Wat ze daar verkopen, geen idee, ben er zelf nog niet geweest... |
|
![]() |
|
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
heb gekeken helaas ik heb beige en oranje liggen
|
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
Claire ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 04 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3049 |
Oranje heb ik nog wel wat en zacht groen, lichtblauw, geel, bruin
,zwart, licht aqua. Ik ben echt op zoek naar rood, jeansblauw en donker
aqua blauw en dan van ieder toch wel 5 bollen, ben met een deken bezig.
![]() |
|
Maar zeg: ik zal het proberen Dan zul je versteld staan Hoeveel een mens kan leren ![]() |
|
![]() |
|
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
hardenberg is super, ze hebben daar heel veel keus en bij het garen krijg je ook vaak patroontjes mee, je komt alleen met meer thuis als dat wat eigenlijk de bedoeling was. hebben inderdaad vaak soorten die niet meer in de winkel te koop zijn, maar als je er dan voldoende van koopt heb je geen probleem. hebbenn bijvoorbeeld alle kleuren Bravo, werkt hetzelfde als royaal of saskia, maar vaak heb je van sommige kleuren niet zoveel nodig, en kun je het mooi door elkaar gebruiken. ook hebben ze de Yasmina een wat dunner acrylgaren, dat perfect blijft in de was. en hele dunne katoen op 100 gram bollen voor haaknaald 1,25/1,5 voor barbiekleertjes. |
|
lydia wijsbroek
|
|
![]() |
|
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Toch maar eens naar Hardenberg gaan dan...
Ohnee, eerst op maken... |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
In Ede op de Parkweg zit een wolwinkeltje Claire. Zij hebben (veel) oude partijen daar liggen als bv licorne van phildar. Zij zitten ook in zetten of heteren in een soort boerderij.
Schachenmayr hebben ze daar volgens mij ook liggen maar vraag meniet precies welk en of wat jij zoekt zij ook hebben. |
|
![]() |
|
Lenie25 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4034 |
Daar in hardenberg wil ik dan ook wel een keertje kijken Lydia weet jij ook of zij een website hebben voor het adres?
|
|
![]() http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/ |
|
![]() |
|
everline ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 02 September 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 731 |
http://www.breishop.info/info.html
Dit is de website voor de zaak in Hardenberg. Check even of e wel open zijn. Ze hebben speciale verkoopdagen!! Ik moet er ook nog altijs een keertje heen. Was er laatst en toen was hij helaas gesloten...JAMMER groeten, bianca |
|
![]() |
|
Ik heb 'm niet
![]() Sorry. Hoop dat je ergens anders de gewenste kleuren nog kunt vinden... |
|
![]() |
|
Simone ik ben vanmiddag in ede en als ik even de kans heb ga ik daar kijken. allemaal bedankt voor de tips. |
|
|
![]() |
|
Ik ben niet helemaal voor 100% geslaagd maar wel iets gevonden wat heel dicht in de buurt komt, de deken is voor mezelf dus ik vind het niet heel erg dat er een ienie mini kleurverschilletje in zit.
Maar wat een wol/katoen hebben ze daar, staat vol met dozen, zakken en bakken, er is niet door te komen zo rommelig allemaal. Maar je kan er wel heerlijk snuffelen want ze van alles op handwerk gebied. |
|
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Ja he! En ze zijn super enthousiast daar (vind ik). Ook de licorne bolletjes gezien met dikke korting?
|
|
![]() |
|
Nee Simone, ik heb er bewust niet naar gekeken omdat ik anders toch weer te veel koop:-)
Maar ze zijn inderdaad erg aardig, en wat wel grappig was.........op de bolletjes die ik daar kocht stond een sticker van een wolwinkeltje uit kesteren...........dat is hier heel dichtbij. ik ga eens op onderzoek of dat winkeltje er nog is..... En wat veel knopen hebben ze er ook he.. |
|
|
![]() |
|
Dat is ook hun winkel en die bestaat zeker :) Ben er zelf nog niet geweest maar wil daar wel een keer heen. Die is nl nog veeeeeeel groter dan Ede
![]() |
|
![]() |
|
Lenie25 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4034 |
Deze week twee keer open in Hardenberg hoop dat het zaterdag lukt,Dank je wel Bianca.
|
|
![]() http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/ |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |