Roosje en Truffel |
Reageer ![]() |
Autheur | |
brigittek ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 14 Juli 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 46 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 15 Juli 2011 om 04:51 |
Kennen jullie Roosje en Truffel van Depesche? hier zijn boekjes en veel andere spullen van te verkrijgen, oa ook pluche uitvoeringen, ik zou ze zelf graag haken, weet iemand of daar haakpatronen van zijn?
|
|
Groetjes Brigitte
|
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik heb er nog nooit van gehoord. Is het Nederlands? Als het Engels is kan je zoeken met "crochet" erbij.
|
|
![]() |
|
ilyani ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Juli 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
Heb even gegoogled komt van de zelfde bedenker/maker als
diddle. ziet er leuk uit. maar of er al patronen van zijn? kun je niet een patroon van een varkentje nemen en die een beetje aanpassen? |
|
groetjes miranda
|
|
![]() |
|
brigittek ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 14 Juli 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 46 |
ja klopt,, maar ik ben echt iemand die van patroon haakt en
ben dan ook pietje precies, dus het moet echt lijken.... wel bedankt voor je moeite! |
|
Groetjes Brigitte
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Groetjes Brigitte
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |