Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Bergere patroon 574

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Floortje74 View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Floortje74 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Bergere patroon 574
    Posted: 04 November 2012 om 10:37
Hoe kan je steken meerderen zonder af te wijken van je kabelpatroon?

Ik ben geen ervaren breister, kan wel veel, maar patroon lezen is toch wat anders. Ik ben bezig met patroon 574 van Bergere: vest met sjaalkraag. Nu moet ik op de goede kant bij iedere 16e naald aan iedere kant 2 steken uit de kant 4 maal 1 steek meerderen. Meerder ik 4 steken aan iedere kant of aan iedere kant 2, en dan alle steken achter elkaar meerderen of verspreiden en hoe brei ik dan verder zonder af te wijken van mijn brei patroon?
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2012 om 10:54
niet iedereen heeft dit patroon in z'n bibliotheek. hoop dat je het juist hebt overgenomen. Er staat iedere 16e naald op de goede kant 2 steken uit de kant 1 steek meerderen, dat moet je doen in naald 16, naald 32 enz.
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dine Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2012 om 10:58
In elke 16de naald brei je 2 steken, daarna 1 steek meerderen, verder breien tot de 2 laatste steken, daar meerder je nogmaals 1 steek, 2 steken breien.
Dit doe je om de 16 naalden nog 3x. Dus in totaal heb je 4x 1 steek gemeerderd aan elke kant.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.527 seconden.
Lang Yarns