Grafting op de kantsteek |
Reageer ![]() |
Autheur | |
monique1959 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 27 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 25 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 05 November 2012 om 15:15 |
Daar ben ik weer met een vraag
Ik koop trouwens nooit meer een patroon op de markt. Ben daar nu toch wel klaar mee. Kijk op pagina 4 of 5 jaja handig als je 2 blaadjes meekrijgt Ik ben een vestje aan het breien voor mijn kleindochter. Nu moet het geheel in elkaar gezet worden en wel op de volgende manier: De naden moeten worden gesloten zoals de tips op pag 4 Sluit de schoudernaden, de onderkant van de mouwen en de zijnaden. Naai de bies voor de afwerking van het rugpand en van de voorpanden met grafting op de kantsteek. Naai vervolgens de halsbies op dezelfde wijze aan; de zijde zonder wachtende steken komen hierbij aan de halsopening. Naai daarna de biezen aan voor de afwerking van de mouwranden. Het meeste snap ik wel en daar kom ik wel uit maar wat betekend grafting op de kantsteek? En hoe kan ik de naden mooi aan elkaar zetten? Hoor het graag van jullie |
|
Je kunt nooit spijt hebben van dingen die je gedaan hebt. Je kan wel spijt hebben van iets wat je niet gedaan hebt!
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Online Points: 8177 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
het is een methode om afgekante steken aan kantsteken te naaien .
Je doet het aan de goede kant van het werk .
Je krijgt dan geen naad maar het is een soort aanmazen
Op you tube staat er een filmpje over onder verenigen met grafting
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |