Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

ik ben op zoek

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
kristel1972 View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kristel1972 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: ik ben op zoek
    Posted: 09 Juni 2011 om 21:09

Hallokes,

Wie kan me helpen om een patroon te vinden van buzz lighter mag breipatroon of haakpoatroon zijn    alvast bedankt

Back to Top
winter61beer View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer winter61beer Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Juni 2011 om 22:23
hallokes kristel,ga u even voorstellen voor u vraag om brei of haak patronen van buzz lighteyear,
Back to Top
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kristel1972 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juni 2011 om 15:27
Originally posted by winter61beer winter61beer wrote:

hallokes kristel,ga u even voorstellen voor u vraag om brei of haak patronen van buzz lighteyear,
mijn excuses hiervoor was hier nog maar net, bij deze heb ik mij voorgesteld bij : even voorstellen groetjes
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Juni 2011 om 22:02
ik heb zoiets ergens gezien maar ben zoooo vergeten waar  weet zelfs niet meer of het breien of haken was 
Al bij "links" gezocht?
Back to Top
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kristel1972 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Juni 2011 om 21:07
Originally posted by Prideke Prideke wrote:

ik heb zoiets ergens gezien maar ben zoooo vergeten waar  weet zelfs niet meer of het breien of haken was 
Al bij "links" gezocht?
ben volop aan het zoeken alvast bedankt
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juni 2011 om 14:16
Ik vind het zo ergerlijk dat ik het echt een paar dagen geleden heb gezien en zo niet meer weet waar 
Heb het tot nu toe zo niet meer kunnen achterhalen
Back to Top
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kristel1972 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Juni 2011 om 16:08
Originally posted by Prideke Prideke wrote:

Ik vind het zo ergerlijk dat ik het echt een paar dagen geleden heb gezien en zo niet meer weet waar 
Heb het tot nu toe zo niet meer kunnen achterhalen
ja soms kom je dat ergens tegen en achteraf wil je ernaartoe gaan en weet je niet meer waar of via welke link je er bent gekomen maar ja we zien wel of we het kunnen vinden zou wel heel fijn zijn.  en alvast heel erg bedankt en fijn je hier tegen te komen.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.578 seconden.
Lang Yarns