Hoeveel garen |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Tulp82 ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 15 Augustus 2012 Status: Offline Points: 43 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 15 Oktober 2012 om 15:43 |
Weet iemand hoeveel garen ik voor dit patroon nodig heb? Http://hiphaakwerk.blogspot.nl/2012/05/gratis-patroon-giraffe.html?m=1 Red je het met een bol witte katoen en nog een kleur voor het lijfje etc. Of kan ik beter twee gekleurde bollen kopen. Ik begrijp dat het ook afhangt van welke haaknaald je gebruikt en hoe strak je haakt. En kan iemand mij uitleggen hoe veiligheidsoogjes werken en of deze geschikt zijn voor hele kleine kinderen. Of kan je dan beter ogen borduren. Al vast bedankt.
|
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ik zou zeker 100 gram van hetzelfde garen nemen. Katoen, catania, Phildar etc, haaknaald 2.5 of saskia/royal acryl, haaknaald 3.5 Over de veiligheidoogjes zou ik google gebruiken, dan kom je veel sites tegen die uitleg geven.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |