haak en brie patonen voorpop |
Reageer ![]() |
Autheur | ||
geerke ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 13 Mei 2011 Locatie: Canada Status: Offline Points: 796 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 20 Mei 2011 om 21:36 |
|
Wie kan er mij helpen Ik ben op zoek naar poppenkleertjes om te haken en breien ook naar een poncho voor de pop Ook patronen voor de newborn baby pop zijn welkom bedankt groetjes Geerke |
||
![]() |
||
Frea H. ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Kijk eens op www.jessica-tromp.nl. Hier vind je poppen patronen zowel gebreid als gehaakt.
|
||
![]() |
||
![]() |
||
geerke ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 13 Mei 2011 Locatie: Canada Status: Offline Points: 796 |
|
Hallo Frea hartelijk bedankt |
||
![]() |
||
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
|
Heb je mijn 7 mails met poppenpatronen niet ontvamngen? Ik heb ze een paar dagen geleden aan je gestuurd. Ze staan bij mij in de box Verzonden mails.
|
||
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
||
![]() |
||
|
|
||
![]() |
||
|
|
||
![]() |
||
|
Hallo Magtel
Ik heb niets gehad hoor ! en ik kijk er echt naar uit Heb je het e-mail adres wel juist gedaan . Maar meid zal je het nog een keer willen sturen groetjes van Geerke |
||
![]() |
||
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
|
Ik denk dat de firewall of virusscanner van Geerke te sterk is voor mijn laptop.
Zou iemand anders haar poppen en Baby Born patronen willen sturen? Ik weet zeker dat ik ze naar een stuk of 20 andere hobbydozen heb gestuurd. |
||
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
||
![]() |
||
l.wijsbroek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
|
geerke heb je een aantal patroontjes gestuurd, weet niet of ze aankomen?
|
||
lydia wijsbroek
|
||
![]() |
||
|
Hallo Lydia
Alles is aangekomen heel erg badankt voor de patronen Kan nu aan de slag Hartelijke groeten van Geerke |
||
![]() |
||
Guests ![]() Guest Group ![]() |
|
Ik heb geen patroontjes maar ik ging bij dit onderwerp kijken omdat er 'brie patronen' stond |
||
![]() |
||
|
Sorry hoor maar er is wat verkeert gegaan het is brei patronen
Groet Geerke |
||
![]() |
||
Guests ![]() Guest Group ![]() |
|
Dat begreep ik wel hoor Geerke, zit je maar te plagen, sorry |
||
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |