Smyrna hulp gevraagd! |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Sassie67 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 10 December 2012 Locatie: sittard Status: Offline Points: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 10 December 2012 om 23:04 |
30 jaar geleden hebben wij een groot wandkleed gemaakt van smyrna. Het was een afbeelding van onze 5 gezinsleden maar niet herkenbaar. Ik wil deze traditie voortzetten en een (kleiner) wandkleed maken van de kinderen en ik. Dit keer wil ik het vanaf een foto maken maar ik heb geen idee hoe ik dit moet aanpakken en kan het ook nergens vinden.
Heeft iemand tips??? Ik zou er heel blij mee zijn als ik alleen al wist hoe te beginnen.
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Guest Group ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik heb geen ervaring met smyrna, maar je zou eens op de site van knitPro kunnen kijken:
http://www.microrevolt.org/knitPro/ Daarmee kun je afbeeldingen best aardig omzetten in hokjespatronen, zou dat helpen? |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
Je foto omzetten in een kruissteek patroon .
Even naar google en je ziet hoe je dat moet aanpakken . Een syrnaknoop is net zoals een kruissteek vierkant dus dat moet lukken . succes
|
|
![]() |
|
Sassie67 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 10 December 2012 Locatie: sittard Status: Offline Points: 3 |
Hoi Pluk en Muttie, dank jullie wel voor jullie reactie, ik ga ermee aan de slag.
![]() |
|
![]() |
|
mimisa ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2089 |
Je kunt het ook hier proberen
|
|
![]() De aarde is rond en wat 't einde van de wereld lijkt is misschien wel het begin |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |