Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

is dit tijdschrift leuk?

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: is dit tijdschrift leuk?
    Posted: 18 December 2012 om 22:45
Mijn man heeft van zijn werk een bon gekregen om op internet wat uit te kiezen. Nu kun je hem ook verzilveren voor een tijdelijk abonnement op een tijdschrift. Nu staat er dit tijdschrift tussen:
Handwerken zonder Grenzen.

Wie kent dit blad en staan hier ook patronen in?

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 December 2012 om 23:05

ik ken het niet sorry , maar kan je niet via google een inkijkexemplaar te pakken krijgen ?

In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 December 2012 om 23:19
Mooi tijdschrift, allerlei verschillende handwerken, veel artikelen en achtergronden over allerlei onderwerpen op gebied van handwerken. Volgens mij niet zo heel veel patronen.
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 December 2012 om 09:37
Ik heb vorig jaar een bon gehad en drie nummers daarvan ontvangen. Het is heel leuk om te lezen en in te kijken, maar de getoonde handwerken zijn mij een graadje te moeilijk. Er staan inderdaad heel weinig echte patronen in. Ik heb ze na lezing aan Marlene gestuurd voor de verkoop op haar kraampje.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Mutti View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mutti Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 December 2012 om 10:54
Een heel mooi KIJK tijdschrift
Als je patronen zoekt is het niet het juiste lijkt mij .
Er staan  vaak vrij veel onbekende handwerktechnieken in ,ook uit andere landen .

Back to Top
Mayabees View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mayabees Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 December 2012 om 13:05
Bedankt voor jullie reacties.
Ga dan maar voor de Seasons. Ben een echt buitenmens.LOL

http://pinterest.com/creabeezzz/
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 December 2012 om 13:31
Het is een ongelofelijk mooi en interessant tijdschrift, over handwerken van de hele wereld maar inderdaad meer om te kijken want weinig patronen maar een kadootje als je er 1 of meerdere krijgt, zoals ik van Magtelt. Eerst zelf smullen en blijven smulen en dan verpatsen voor de GoeieDoelekes. Ben nu volop bezig met Vrolijk Kerstm(u)isjes zie mn blog.
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns