stewardess |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 15 April 2011 om 20:28 |
Wie kan mij helpen aan het patroon van een stewardess? een vriendin van mijn buurvrouw is stewardess en in verwachting van haar eerste kindje. Ze weet dat het een meisje gaat worden en nu vindt ze het leuk om dan een stewardess knuffel te geven. Wie kan me helpen?
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik ga voor je aan de zoek! Heb zelf niets in assortiment maar wie weet wat het net me kan bieden
![]() |
|
![]() |
|
Teunie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7299 |
Ik heb er ook al eens naar gezocht, toen mijn zusje stewardess werd maar ik heb nooit iets gevonden. Mocht er iemand zijn die wel zoiets heeft, dan zou ik ook heel graag het patroontje ontvangen.
|
|
Groetjes Teunie
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Het zou wel iets voor Barbie zijn, ik ga eens in mijn Barbieboekjes kijken. Dan kun je zo'n pop aankleden als stewardess, die poppen zijn niet duur, er liggen stapels op rommelmarkten.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
Nee helaas. Mijn dochter had vroeger wel van iemand een zelfgemaakt stewardessenpakje gekregen voor haar Sindy. Het ging vooral om dat aparte hoedje, verder was het een mantelpakje met biesjes hier en daar.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Mistig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2571 |
Er komt wat naar je toegevlogen.
![]() |
|
Bloei daar waar je geplant wordt.
|
|
![]() |
|
De Bezige Bij ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 16 Januari 2010 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 789 |
Ik heb ook enkele ideeen doorgemaild naar U
|
|
/1001dbf8efee1.gif[/IMG][/URL]
|
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Jullie zijn geweldig. Ik heb een aantal hele goede tips gekregen en daar ga ik mee aan de gang. Jullie zien het resultaat vanzelf wel verschijnen
|
|
|
![]() |
|
Yara ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2010 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 104 |
Leonie, IK heb wel een barby pop met een pakje van de K.L.M ik kan daar wel een foto van maken, en doorsturen maar het is geen patroon ik hoor wel of je er iets mee kan doen zoja aub je mail adres groetjes Yara
|
|
![]() |
|
breinaald ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 22 Augustus 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2880 |
leonie veel succes
![]() |
|
![]() |
|
Barbiepatroontjes zijn heel leuk, maar het gaat juist om een knuffelpopje. Tenminste, dat begreep ik van mijn buurvrouw. Allemaal bedankt voor het meedenken en zoeken
|
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |