Kleine ami\s voor aan sleutelhanger |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Autheur | |
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er verschijnen zo langzamerhand wel wat vertaalde patroontjes op m'n blog, maar vertalen kost veel tijd. Voor de meesten is het engels haken geen probleem meer, dus ik vertaal het ook niet al te vaak. Het blijft leuker om het zelf te haken dan te vertalen en vaak vind ik iets 1x haken genoeg...Na een vertaling moet je ook altijd weer proefhaken en dat gaat allemaal van de haaktijd af...
|
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
En wat jij kan kan een ander ook hoor
![]() |
|
![]() |
|
stitchie79 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 16 Maart 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3 |
Een beetje laat.
Maar beter een late reactie dan geen toch? Misschien een tip voor je. Wat ik doe is het volgende: Ik neem een gewoon amigurumi patroon en haak het met perlé garen en haaknaald nr.1 Dit werkt erg goed en dan heb je gelijk veeeel meer patronen. :D Veel succes! |
|
Met vriendelijke groet,
Erika de Niet Netherlands http://www.etsy.com/people/erikadeniet |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |