Update: bollen Carina v.d wibra gevonden |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Polar ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 24 September 2010 Locatie: Noordoostpolder Status: Offline Points: 69 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 27 December 2010 om 16:54 |
Lieve dames met hulp van oh zo vriendelijjke dames is mijn project gered ik ben voorzien van de bollen die ik nog miste
Iedereen bedankt voor moeite tijd en inspanning Halootje!! Update door een super vriendelijke dame via marktplaats heb ik al 2 van de 3 gewenste kleuren bemachtigd!! Heb met de kerst lekker zitten haken maar nu ben ik tot de heldere ontdekking gekomen dat ik te weinig wol heb voor mijn "deken voor in de auto" project! Mijn rappe onderneming naar de wibra hier leverde 2 van de 5 gewenste kleuren op. Zelfs het bellen naar vriendinnen die ook op zoek zijn geweest leverde geen verder resultaat. Dat is dus niet helemaal waar ik op gehoopt had! Is er hier nog iemand die deze wol nog voor me bij de wibra kan bemachtigen of heeft en aan mij kwijt wil tegen vergoeding van de kosten (natuurlijk) Het gaat om de volgende wol Van de WIBRA Carina: ALLEEN NOG!! Kleur nummer 85840 deze is groen/grijs/rose/beige Het zacht oud-rose is niet meer zichtbaar op de foto. Helpie?? Dank jullie wel voor lezen, kijken en misschien wel helpen Ik ga even kijken hoe ik er nog wat foto's bij kan doen voor de duidelijkheid <a rel=nofollow href="http://img574.imageshack .us/i/december2010055.jpg/"> ; ; ![]() <a rel=nofollow href="http://img607.imageshack .us/i/december2010051.jpg/"> ; ; ![]() <a rel=nofollow href="http://img820.imageshack .us/i/december2010054.jpg/"> ; ; ![]() Ha foto's zijn gelukt! Er was al iemand die helderder nadacht als ik Het gaat om 1 bol per kleur en de filialen emmeloord steenwijk kampen en zwolle(centrum) Dronten apeldoorn/adelaarweg Gorinchem Haarlem Putten zijn al gechecktLieve dames met hulp van oh zo vriendelijjke dames is mijn project gered ik ben voorzien van de bollen die ik nog misteIedereen |
|
![]() |
|
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hoeveel bollen moet je van elke kleur hebben?
morgen ga ik naar de wibra. ik wil wel even kijken. |
|
![]() |
|
![]() |
|
Polar ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 24 September 2010 Locatie: Noordoostpolder Status: Offline Points: 69 |
Dat is een hele goede 1 van elke kleur |
|
![]() |
|
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
ik ben vanmorgen bij de wibra geweest en ze hadden ze niet
meer. ze kwamen ook niet meer binnen. |
|
![]() |
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Hier bij de Wibra ook niet. Wel nieuwe bollen "Ella"maar die zijn niet gemeleerd.
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
Dames enorm bedankt voor het proberen.
En tja de nieuwe ella is erg leuk (ik heb er dan ook van elke kleur al 3 gekocht) ![]() |
|
![]() |
|
Wille ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 24 December 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 114 |
Ik heb in Dronten ook niets voor je gevonden. Helaas...
|
|
![]() |
|
Fijn dat je hebt willen kijken enorm bedankt ervoor
Als je voor me kijkt dan zal ik in het bovenste topic weer/aangeven waar al gekeken is Iedereen reuze bedankt voor het kijken ik vind het echt heel lief!! Renate |
|
![]() |
|
Lieve dames met hulp van oh zo vriendelijjke dames is mijn project gered ik ben voorzien van de bollen die ik nog miste
Iedereen bedankt voor moeite tijd en inspanning |
|
![]() |
|
ilyani ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Juli 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
ik had net in zutphen nog gekeken maar daar hadden ze
alleen nog 1 bol donkerblauw en 1 met rood (niet die wie je wilde hebben). helaas daar dus ook niet. |
|
groetjes miranda
|
|
![]() |
|
Hoi Miranda,
Super lief dat je nog voor mij gekeken hebt!! Alle dames nogmaals enorm bedankt voor alle moeite tijd en inspanning Geweldig dat ik door jullie hulp toch mijn project zal kunnen afmaken!!! Renate |
|
![]() |
|
ilyani ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Juli 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
@ Renate: ben benieuwd naar het eindresultaat! en ik kom
regelmatig bij de wibra dus was het een kleine moeite om even voor je te kijken. graag gedaan |
|
groetjes miranda
|
|
![]() |
|
marianne77 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 25 Maart 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 22 |
beste polar, ik ben al een tijdje op zoek naar de zelfde wol als waar jij om vroeg mijn vraag is of je mij aan een bol of restjes van de linker bol op de foto helpen de oranje met bruin roze enz ik was een sjaal aan het breien en die is nu iets te kort. kosten worden vergoed. mvg Marianne77 |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |