TOEVALLIG IEMAND NOG?(niet meer nodig) |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Frea H. ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 07 Januari 2013 om 12:50 |
Is er een hobbydoosje die toevallig in haar wolvoorraad nog 1 bol Multi colour (wit,zwart en grijs) in de voorraadkast/kist/la heeft liggen. Het is wol van Zeeman--Col 89 en LOT 899. Geschikt voor naald 8/9. Ik zou er heel blij mee zijn.
Ik heb zelf 2 bollen.die al heel lang in de kast lagen en sinds gisteren wil mijn moeder er een col van hebben maar met een voor en achterkant die zij in haar jas kan stoppen.
Alvast bedankt voor een reactie.
P.s. Probleem is al opgelost. De col is af. Bedankt voor het reageren allemaal.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8177 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik kan je er niet aan helpen,maar is het niet mogelijk de "flapjes"eventueel van een dunner garen te maken .???
Zit misschien ook wel prettiger onder een mantel en je ziet dan wel de leuke grove col .
|
|
![]() |
|
MG Jewelry ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 17 Augustus 2012 Status: Offline Points: 1675 |
Nee sorry, die heb ik niet.
|
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Ik kan je er helaas niet aan helpen
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
Frea H. ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
[QUOTE=Mutti] Ik kan je er niet aan helpen,maar is het niet mogelijk de "flapjes"eventueel van een dunner garen te maken .???
Mutti,heb ik ook wel aan gedacht,dan neem ik effen zwart.Maar ik dacht,ik probeer het gewoon.
Ik heb al een effen zwarte voor haar gebreid maar daar zijn de ""flapjes"vind ik zelf een beetje kort. Dus ik dacht ik brei er nog één.
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
JoJo ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 03 Juli 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1513 |
Heel misschien heb ik er nog ée'n liggen.Ik zal vanavond of morgen even voor je kijken.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
chantalmv2 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
Sorry heb het niet
|
|
![]() |
|
niania ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
om welke bollen wol gaat dit?
is er misschien een foto? nia |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |